Raya 09

04 November 2009

thun nih mlm raya haku kat kedai pelayan..
hahaha..xder paedah langsung...
org lain dok takbir..haku leh lak lepak2 ngn mmber kat kedai..
nk p pusat bandar konpem jln jem..
so aku wat keputusan lepak kat pntai..
perghh...layan jiwang siot ngn mmber2...

balik umah kul 5 pg...pastu main game smpai kul 7..
then p mandi2..p smbahyang raya..

pastu upacara mngutip duit raya..
waaaa..thun nih haku dpt sket jer..
x smpai seratus..

lepas tgh hari ape lagi...
haku masuk bilik..tidoq..
haha..nk p umah awek haku..dia bz layan saudara mara..
xkn la haku nk p time ramai2 org..x der feel la nk bermnja2..
haha....

then hari raya kedua plk..makcik aku wat knduri..
secara x langsung aku kena jadi crew pasal makanan then tukang ambik gmbar..
pakai NIKON D90 tuh..
1st time pgg..mnggigil tgn haku pgg bnda harga RM4000+

pastu dgn x tersedar..haku ada la tersnap gmbar awek sorang..
rupa2 nyer dia tuh sepupu haku..
haku jer yg x kenal..ape daaa...
hidup 22 thun..sepupu sndiri x kenal..





nih la gmbar awerk tersebut..hehe..bleh than cun..

then ptg tuh..awek haku lak col...
suh dtg umah dia mlm nnti..

hah..ape lagi..dah lame haku x jpe awek haku nih..
so mlm tuh..haku pau la sket somtam ngn kek coklat yg ada kat dapur bawak p umah dia..
haha...saje nk ambik hati..xkn la nk dtg tgn kosong jer kan??

so mase kat umah dia..smpat la aku snap beberapa gmbar aku ngn dia..
weeeeeeeee..









so sweet..

haha..

4 Budak Hitam:

Prodigy said...

fuh..padan la cun je gambar makwe tu..pakai D90 rupanya..eheh..

Unknown said...

haha...tau xpe...nk gmbar ori ker beb??
ekeke...
1 gmbar 5MB...hehe..

Norizwan Azlan said...

bro,apasal lu kaber tempat terlarang tu guna bantal?lu jangan wat benda bukan2 bro.hahaha!

Unknown said...

chegu:cait...kedajah gue nk wat bnda terlarang..
hahah...lu jgn pk yg bukan2 bro..gue suci lagi nih..ekeke..