Aku lepaskn dia

09 December 2009

setelah 2 bulan aku berfikir..
lam mase yg same aku pujuk dia..
semlam aku wat keputusan..
then nih mesej yg aku hntar kat dia pagi tadi..

tanggal 09/12/09 aku send mesej kat dia..

salam..
dengan lafas bismillah..
sy lepaskn awak pergi dgn rela hati..
mungkin skrg nih awak bukan tercipta utk saya..
mungkin 1 hari nnti awak tercipta utk saya..
sume nih dugaan dari-NYA...
saya kena sabar menerima nih..
walaupon pahit..kena telan gak..
ada hikmah di sebalik perpisahan ini..
mybe nih mase sya utk sy perbaiki kelemahan saya..
utk sy jadi yg terbaik di masa hadapan..
sy hanya mmpu berserah...
Allah tahu mane yg terbaik utk sy..
ada hadiah yg menanti di masa hadapan..
mungkin itu adalah awak..atau org lain..

jagalah diri awak elok2..
jgn mudah terpedaya cakap lelaki..
janji2 yg tercipta dgn kata2 xkn kekal selamanya..
sya gembira ble tgok awak gmbira..
sy x berdendam ngn awak..
sy x membenci diri awak..
sy doakan yg terbaik utk awk..

papai.


semoga dirimu berjumpa kebahagiaan yg sebenar...
amin..

3 Budak Hitam:

-reza-bul4t-nipi- said...

bro, chill k... kt ehoza ramai lg calon2 untuk ko.. :)

Unknown said...

huhu...sape lak kat ehoza...hehe..

Fairus Fuzi said...

lorh... nik... chill k... jgn sdih2...

Kadang kala Allah SWT sembunyikan mentari...
Dia datangkan petir dan kilat...
Kita menangis dan tertanya-tanya...
Kemana hilangnya sinaran mentari...
Rupa-rupanya...
Allah SWT ingin menghadiahkan kita..
Sejalur pelangi nan indah...