MIA SARA vs AMANI

12 May 2010

  • MIA SARA NASUHA vs AMANI (her real name masih best seperti AMANI)
  • baru nak masuk 5 tahun lah - lakonan yang bersahaja and tak de la nampak kaku... sampai aku asyik ingat adik MIA SARA adalah anak sein (adam)..adik MIA SARA nampak serasi dengan sein dan lisa...agak2 senang ker nak train budak 5 tahun berlakon??????hmmmm dialog tak banyak but still ade dialog kan...
  • muka die yang comel memang memberi kesan...hmmm kalau nak tau kaum perempuan kan sentimental cikit...dari hari pertama watak AMANi keluar aku boleh dikatakan jatuh cinta dengan AMANI...nak kata aku suka sangat budak2 tak jugak lah..tapi aku suka tengok budak yang bijak...so adik MIA boleh aku kategorikan budak yang bijak + berani.
  • Suara yang serak yang membuat kan die lebih cute!!!!!tak caya tengok lah adamaya... suara die bile cakap
Thumb Up to Adik Mia Sara @ AMANI....cute little gurlsss













ish....geram aku tgok dia nih..huhuh...comey2...

0 Budak Hitam: