Sebuah Potret Meruntun Jiwa

17 October 2010

Walaupun aku dilahirkan didalam keluarga yang serba kekurangan, aku masih bersyukur sebab aku ada ibu & ayah yang telah menjaga dan membesarkan aku sampai aku jadi manusia hari ini.

Bayangkan anak dibawah entah dimana ibu ayahnya.. mungkin telah meninggal akibat peperangan.. sangat sadis..huhu.

wahai sahabatku sekalian hargailah kehidupan anda semua sekarang ini.. dan sentiasalah bersyukur dengan apa yang anda ada sekarang ini.

Potret Murah...Nilainya Berjuta..



Kekadang Allah menyempitkan
Supaya kita tak hanyut dalam kesenangan
Kekadang Dia melapangkan
Supaya kita tak selalu dipagut kesempitan
Kekadang Dia melepaskan kita dari kedua-duanya
Supaya tidak bergantung kepada sesuatu
selain-Nya!

1 Budak Hitam:

Anonymous said...

kesiannya!! x bole tahan tengok. *nanges*