Born as Sahabat Blogger!

12 February 2011



buat pembaca..msti korang pernah dengar kan sal group Sahabat Blogger (SB)..sebelom nih aku x pernah tahu pon ada kewujudan sal group nih...btw thankz to PENDEKAR BERKUDA krn dia lah aku dpt kenal group nih..clap!!..clap!!..clap to him!..tu pon aku bace entry dia..so mula2 aku masuk group SB tuh..klu x salah aku 7HB G+FEB 2011 kot..aku malu gler...ye la..budak baru kan..nk tgor pon tkot..sbb nnti x layan..hehehhe...nk wat kepala gila..kang x pasal2 kena sound...tgok lak ada mamat ketol2 a.k.a BEN ASHAARI lagi r aku kecot perot..kang dia lipat2 aku wat bola..mati aku..hahahhaa..

so hari tuh mula la aku sebagai newbie lam group tuh..mula2 masuk dah kene buli ngn nurul..hahhaa..adoii..aku ingt dia dah tua dari aku..rupanyer budak2 ag...bru umur 12....eh..18...muda gler..hahhaa..dah la tersalah pggl dia akak..keh..keh..keh..

mula2 post kat sane...xder org layan....post kedua..pon xder org layan...dah la lepas jer post...5 saat lepas tuh terus dok bawah sekali..mak aih..mmg laju x hengat diorng komen..klu aku pakai lamborgini pon kompem x sempat kejor gak..smpai mate aku pon x dpt tngkap setiap komen2 dionrg..hahhahaa..setiap 2 ssat kea refresh...sbb nk follow diorng...

so dari ctu aku kenal mamat SYED nih sbb tarikh dia tukar domain ngn aku same..pada 7hari bulan...bro..leh r celeb anyvesary blog wkaaka..same2 nnti..:) and mamat nih sporting gler..hahaha..semalam aku wat kontroversi..kecian tol kat dia..kena kaw2...selamt la dia jenis rilex..aku pon takot nk wat cam tuh..tp dah boring..hahhaa..mmg aku kaco r sape2 pon....

ok la..pada sape2 yg blom join group nih...jom r join...

FACEBOOK GROUP

WEBSITE


p/s : btw...thanks to br BEN sbb promot blog aku..mulanya aku post tuh sbb aku saje2 jer...lepas tgok VID yg bro ben post tuh..dia kate dah khwin..so aku ingt nk kenakan dia..hahaha..last2 x jadi plak..hahaha....ok la chow!...

1 Budak Hitam:

SyedGraphix Dot Com said...

dem demm..
kuat kaco org.ehh, hostng sndiri eh. wauu!