cinta atau nafsu?

14 February 2011

Sepasang kekasih sedang asyik memadu asmara di tepi sebuah tasik, sambil berbual-bual mesra...

Makwe: bang, andaikata saya menjadi bohsia...

Pakwe: abang kan jadi mat rempit

Makwe:kenapa pulak, sepatutnya abg jadi pemuas nafsu



Pakwe:Salah tu, kan abang boleh taruh ayang,

Makwe: gitu... kalau saya jadi pelacur

Pakwe: Abang jadi bapa ayam

Makwe: Kenapa bukan customer

Pakwe: Sebab customer keje dia hanya menghisap dan bermain..sedangkan bapa ayam kerjanya menjaga, dan mencari customer untuk pelacur

Makwe: Wah! hebatnya abg nie... begitu pandai berkata-kata

Setelah puas berbicara dan bergurau senda, bangunlah pasangan kekasih tersebut untuk bersiar-siar... tiba2 si makwe tersepak sebatang tunggul kayu, dan jatuh tersembam ke tanah...bedebik!!!!!! macam nangka busuk daa!!!!

Makwe: Aduh!!!! sakiknya be, (awek tu rupanya minah kelate)

Pakwe: Cilako! punyo tunggul kayu... .buto ko!!!!!, tak nampak ko oghang nak lalu(rupa2nya si pakwe tu orang N9)... sayang takde apa2 ke?

Makwe: Takde sikit je bang... cuma luka sikit jer dahi nie

Pakwe:Nasib baik tunggul kayu, kalau orang tadi memang nahas abg kejekan.

Memang telah ditakdirkan jodoh mereka berdua... selang beberapa bulan
selepas itu pasangan kekasih ini pun mendirikan rumahtangga... 2 tahun
kemudian, si isteri teringat kembali kisah yang lalu sewaktu membawa anak
mereka bersiar-siar di tasik yang sama ketika bercinta dahulu,

Isteri: Bang, ingat lagi tak tempat nie?

Suami: Masakan abg boleh lupa

Isteri: Kalau saya jadi bohsia

Suami: Abang jadi beginilah

Isteri: Kenapa bukan mat rempit...

Suami: Kat hutan mana ada mat rempit... kat bandar adalah... apa lah awak nie

Isteri: Kalau saya jadi pelacur

Suami: Abang jadi beginilah

Isteri: Apa abg nie... cakaplah betul2

Suami: Apo kono eh dongan ekau nie... dah buang tebiat ko, tak nampak anak kito tu... .kalau dah abg jadi bapa ayam ngan ntah apo apo ntah laie, sapo nak bagi makan kek anak kito tu... .yang mengado-ngado nak jadi bohsia tu buek apo

Isteri: Abe nie tok supo dulu... .tok rometik lasung, mete2 la saya nie doh tok dara lagi...

Suami: Takdo nak romantik viagra do... .

Selepas puas duduk sambil berbalah, maka berjalan pulanglah keluarga tersebut... .tiba2 si isteri tadi tersepak sebatang tunggul kayu(mungkin tunggul yg sama), lalu jatuh gedebuk!!!! ke tanah...

Isteri: Aduh abe sakik nyo!!!!!

Suami: Apo kono eh awak nie... .buto ko, punyo bosa tunggul tu tak nampak ko!!!!!!!!!!

3 Budak Hitam:

: JannahSuhaimi : said...

sekarang ni banyak cinta nakfsu..

darxniq said...

tu la..ape leh wat..dah nk akhir zaman..

Encik Bedak Sejuk said...

HAHAHA,,,, cinta dulu cinta sekarang...