Sekali Lagi Aku Terkejut

20 February 2011



dikala malam..aku melayari fb hnya bertemakan air tebu ais dgn sedikit kek cokelat..lalu aku memasuki group sahabat blogger..melihat gelagat anak2 muda berborak..berskandel..bersedih..berlawak jenaka semua ada...ada yg blogger meningkat naik seperti Pengemis Muda dan Fakhrul Zulkifli ada jugak yg merajok smpai nk undur diri dari group tuh..ish2..x matang tol (padahal aku yg majok tadi..hahaha)..

selepas aku boring melayan karenah mereka..aku bukak blog aku..blog yg nk jahanam..blog yg xder org masuk..blog yg aku jer pembaca..aku la penulis..aku la pengkritik..aku la pengomen..sume aku...kecian kan??
seteguk demi seteguk air dalam gelas aku minum..dah tggal separuh...kek yg kat tepi meja..hnya secubit jer aku sentuh...dan aku ada peneman..anak kucing kiut miut aku..dok kat tepi speaker smbil berjoget2 melayan lagu maher zain yg dipasang dari pc aku..(gilo ke kucing nih..bukan lagu dangdut tuh..)hahhaa..

tiba2 aky terpandang dekat shoutmix box aku...yg berbunyi "penghargaan anda sudah dipublish!! thanks dear"..sepantas kilat atau lebih tepat..lagi laju dari kilat aku menekan link tersebut..then aku p la kat blog dia..utk mnyaksikan ape yg dia publish pasal aku??..ish..berdebar2 aku rasa...hurrrm...aku pon perhati entry dia satu persatu...then aku terpaku pada ayat

(eh, boleh pe..kang akak bawa le anak daro akak....hehehe) dan nih 1 lagi (ape yg ko nak lawan dear?? anak? hehehe) ..err..errrr...aku x terkata2...tiba2 aku rasa aku akn jd bakal menantu dia...dushhh..dushhh..aku tumbuk pp aku...nk sedarkan aku dari mmpi yg x pasti nih..(kucing aku yg dok sibuk berjoget tadi pndang aku semacam jer..kompem dia kate tuan aku nih dah gila kot..)

 aku...aku..aku x mmpu dah nk menaip..tgn mnggeletar...ish..x pernh rase cam nih...klu korang nk tahu lebih lanjut...p kat sni...KLIK SINI!

sekian terima kasih kerana membaca kisah yg mengarot aku nih...(walaupon aku tahu aku sorang je yg bace..tp xpe la..nk sedapkn hati..tmbah ajinamoto la..)

4 Budak Hitam:

Applepinkcomeyy said...

woahhh, hbis la awak :D

afiQah ismaiL said...

phewiitttt! ni saye dtg mmbace. haha

akufakhrul said...

erkkkk? asal tu?? huhuhu..kciannya kt kucing tu..hahaha

Orkid Edyliyne said...

mula2 baca rasa macam ada yang tak kena je ni...
dan baca lagi sampai perenggan ke dua...
tak puas hati, turun lagi...
sekali rupanya kamu mengarut je encik? alahai....

tapi kenapa OE terketawa pula baca benda ni? entahlah... (n_n)