Blog Bertukar Wajah

16 March 2011


huh...letih..penat....semalam saje dekaat 5 template aku tukar....sbb template lame wat hal..tukar yang tuh,x cantik..tukar yang nih x cantik..x ngam..last2 aku tukar stlye nih..ambik dari wordpress theme..

so skrg bnyak benda aku buang..dan aku tambah..

Dibuang
  • Facebook comment box (sebab xleh pakai dengan Intensedebate)
  • Feedjit (sbb kadang2 melembabkan loading)
  • Histats (aku dah pakai nuffnang,so xyah benda nih untuk aku monitor pageviews ngn uv)
  • visitor dari Gengblogger (aku pon x tau nape aku buang,hahahha)
Ditambah
  • Feedburner (untuk mengetahui berapa org yang subscribe blog aku)
  • Facebook share button (untuk pembaca nak share artikel yang menarik lam blog aku)
  • Intensedebate (menyenangkan aku reply komen pembaca dan setiap kali mereka komen,akan dapat point..
  • Commentluv (memberi peluang untuk pembaca-pembaca ping entry mereka yang terbaru dalam blog ini,so pembaca lain dapat mengetahui entry terbaru mereka
  • Feed Blog (aku letak feed dari blog AkuFakhrul | Segalanya Ada  sbb mamat nhi sibuk jer nk exchange feed ngn blog aku..hahahha..)
Dikekalkan
  • Chat Box (cume tidak diletakkan di main page untuk mengurangkan berat untuk loading..sbb saiz skrg pon dah 150KB..hahahha..)
  • Like Post (untuk memaparkan berapa orang yang suka dengan artikel yang aku publish..nanti aku cari button dislike plak..:P)
  • Related Post (untuk memberitahu pembaca ape yang berkaitan dengan artikel yang dibaca)
  • Online User (hukk..huk...yang nih sedih sket...on9 user aku sket jer...2 org..)
rasanya dah xder kot yang aku nk taip...anyway...sape2 yang ada pendapat tentang blog ini..boleh la ajukan pendapat korang dengan menulis cadangan korang di comment box yang disediakan..:)

writed by niq afnan

    0 Budak Hitam: