Jenis-Jenis Buah Dada!! [18SX]

24 March 2011

pada suatu petang...duduk la 2 orang sahabat melepak dia tepi padang..tiba2 syed berkata dekat fakhrul...

syed : weiii fakhrul,tadi kan aku ada bace paper tau...aku nih kan memang bercita2 untuk menjadi doktor sakit puan...

fakhrul : erkkk!!!..ko nih..xder keje lain ker..hahhaa..sakit puan jgak ko nak...

syed : dengar la dulu aku nk gtau nih...tadi aku bace lam paper..buah dada ada bnyak jenis la..aku ingt ada satu jer..

fakhrul : hahahha..bongok!!!...nk jadi sakit puan..tp ape pon x tau..haram jadah tol!!..hahahhaa..so ape jenis2 dia??

syed : sat!!...(sambil membukak cebisan kertas paper yang dia cilok tadi)

fakhrul : demmm!!...siap curi lagi tuh..sangap tol mmber aku nih..hahhahaha..

syed : nah...info tentang buah tuh....siap ada style nasi lemak la....tergelak2 aku bace...

haaaaaaaaaaaaaaaaaaaa....nk tahu style ape??



p/s:hahahaa....kecian..padan muka korang..nk jadi pelakon sgt....(mentang2 la mlm nih mlm jumaat,entry asyik lucah jer..hahhahaha...nk lawan ujang!!..)

15 Budak Hitam:

~Kirin Selama Perak~ said...

merajuk ngan kau,niq ~!

Unknown said...

@kirin-bg la can kat orang lain lak..hahahahaha

Tuan Muda Naim said...

nasi lemak kedai tepi rumah tak dak?

~..Lesung Batu..~ said...

hahaha~ sengal jek..=p adik beradik ujang gak nih

Maria Hasun said...

bkn main lag.. haish.. =.='

Maria Hasun said...

bkn main lag.. haish.. =.='

Maria Hasun said...

bkn main lag.. haish.. =.='

SyedGraphix Dot Com said...

HAHA. cesss! aku8 ingt blakon ape td!!

Cik Pulau said...

hahha.. nasi lemak 50 sen dalam citer cuti-cuti cinta.. lalala~
entri ni memang.. erkk.. ehmm.. xtau nk cakap apa.. hhohoh

Syafiq Rosli said...

haram jad..haha..

eton said...

ish2... huhuhu

Dear Yayah said...

-,-' haduiii .ape ni .

redzuan ridz said...

bongek betul ang darxniq . cett, entri xboleh blah btul hahahaha.

Tips Pemilihan Template Blog

akufakhrul said...

haramzaidah tol! Syed! ko gler! Hahahahaha

Ujang9897 said...

byk jugak jenis tetek ek...