Blogger Lucah?

03 April 2011


sebagaimana yang kita perhatikan sekarang...kebanyakan blogger suka membuat entry yang berunsur 18sx atau lucah...atau seakan2 lucah...

ada yang betol2 lucah...dan ada yang sengaja2 wat tajuk lucah semata2 nk tarik perhatian dan traffic..bukan semua pembaca minat entry cam tuh...dan ada jugak yang minat...sebagai hiburan..

macam yang kita ketahui...bnyak tips2 rumahtangga ada lam internet sama ada dalam blog ,website ataupon forum...so adakah mereka tergolong dalam golongan lucah??..mereka ingin mnyampaikan maklumat sahaja..lagipon ramai pasangan suami isteri yang perlukan maklumat ini...kita??..walaupon blum berumatangga..x salah untuk mngetahui..sekadar info di masa hadapan..

sebagai contoh..sukatan pelajaran tingkatan 3 pon ada pasal seks dan pembiakan...biologi pon ada gak..tp kenapa mereka tidak mengatakan itu adalah pelajaran lucah?..ermm...sama2 kita fikirkan...

kebanyakkan mereka mengambil artikel2 ini dari website atau forum dan dipost di dalam blog sendiri...so jgn la kata mereka tuh blogger lucah..

memang tidak dinafikan bahawa blog lucah pon ada..iaitu blog yang memaparkan kisah2 seks...video seks seperti 3gp dan macam2 lagi...

lawak lucah pon sering diceritakan dalam blog..itu sekadar gurauan sahaja...saya pon ada jgak post sal lawak lucah nih..bak kata orang,memvariasikan kan blog atau mempelbagaikan isi kandungan di dalam blog..

sekarang terpulang pada diri sendiri untuk menilai..yang mane positif dan yang mana negatif...kita perlu mngamalkn sikap terbuka..

ape pendapat korang?
bicara niq : nak kenal blogger lucah??...klik sini1 sini2 sini3
hahaha..jgn marah haaaa....:p

8 Budak Hitam:

KyêrulL said...

oh demm!! blogger LUCAH!! HAHAHAHAHAHAHA

AdyBudika said...

ko la...aku suci

Unknown said...

KyêrulL
hahahhahaa...eh..name ko ada eh??


AdyBudika
aku suci lam debu..hahahha.:P

SyedGraphix Dot Com said...

nyampah dgn blogger lucah. ! grrr.. aalalala~

xazryx said...

tau xpe .paling aku menyampah pki tajuk entry lucah .padahal isi x lucah pon .aku sekali je pernah buat .haha ! xD

~..Lesung Batu..~ said...

whoaahahh blogger lucah ye!hahahaahahahah

gadis kepastian said...

btoi 2...setuju sangat....gk xLUCAH eh..hehe

http://lalinklife.blogspot.com/2011/04/gk-vs-darxniq.html

saya_arief said...

sangat2 lucah.
:D