Doa Bila Dah Sangap Kat Pasangan Masing-Masing

14 April 2011







"YaAllah,klu dia mmg jodohku,jodohknla.
Tp klu bkn jodohku,jodohknla jgk.
Jika dia tdk b'jodoh dgnku,maka jadiknla kami jodoh.
Klu dia xbisa dijodohkn dgn ku,jgn smpi dia dpt jodoh yg lain,biarkn dia tdk b'jodoh sma spt diriku.
Klu dia b'jodoh dgn org lain,putusknlah!Jodohknla dgn ku.
Jika dia ttp m'jadi jodoh org len,biar dia b'temu jodoh dgn org len tu dlu & kmdian jodohkn kmbali dia dgn ku..(nak sgt nih!!!) AMIN..

SELAMAT BERDOA....ahahahahahahaha


 coretan niq : doa cam nih pon ada ker??hahahhaa...terburai urat perot aku bace doa nih...nak doa yang betol..sila p sini okeh?

13 Budak Hitam:

KyêrulL said...

HAHAHAHA.. best doa niE..

~nsar~ said...

ble tak nak gelak guling-guling? haha... memang sesuai la dengan title entry... huahuahua

cik azeya said...

ade ke mcm ni. haha

Siti Fatimah Fuzz said...

haha..teruk balik la cam ni....

topimagine said...

gile babi die nak kat pasangan die tu... hahaha

~...AmALinA....~ said...

main2 la dak muncet nih..adehhh doa tol2 cepat..=p

HAZWAN17 said...

adoyai..doa macam ni pun ade erk..memang sangap habis ni hahaha

hawiz said...

ahaha...sangap teruk tuh..ahaha

hanim azhari said...

hahaha..mmg betol2 sangap ni

Fakhrul1409 said...

kang tak kawen pdn mke! Hahahha

fasya said...

ceh..ingt kan doa btol2 td..tipah tertipu..

Nazirul said...

amboi,doa.

misS FEeza macho ! said...

amboi kemain doa dye :penampo meh

wakakka :larikkk~~~