Kisah Pakwe Dan Makwe Kalau Tengah HOT

17 April 2011


ADAT BERCINTA MESTI ADA BERLAKU PERTELINGKAHAN DAN BOLEH BUAT PERHUBUNGAN TERPUTUS. ORANG SELALU CAKAP...BERCINTA JANGAN LAMA-LAMA, LAGI LAMA LAGI MACAM-MACAM MASALAHNYA. BILA TENGAH HOT MACAM-MACAM BOLEH BERLAKU, ANTARANYA.....


PAKWE : "Semalam dah berjam-jam kita cakap dalam tepon tapi hari ni awak kata dah lama tak xakap dengan saya..Kenapa dengan awak ni?"

MAKWE : "Bercakap berjam-jam dengan saya?Oi! Baru hari nih kita bercakap dalam tepon tau! Dah seminggu kita tak contact. Awak cakap dengan sapa semalam?"

========================================================================

PAKWE : "Sedap awak masak tapi kenapa awak masak sikit sangat? Saya cuma dapat makan dua tiga suap jer. "

MAKWE : "Saya suruh awak datang sorang jer makan, yang awak bawak kawan2 awak datang ramai-ramai sapa suruh"

========================================================================

MAKWE : "Cantik cincin tu kan, awak x nak belikan untuk sy cintin tu? Alaaa, bukan mahal pon..Awak belikan ek"

PAKWE : "Banyak cantik muka awak suruh belikan. Bila gaduh jer nanti abis awak buangkan macam sincin yang sebelum ni"

========================================================================

MAKWE : "Dah berjam saya tunggu awak dat depan panggung ni, awak kat mana? Cepat la sikit wayang dah nak start nih"

PAKWE : Laaa....awak tunggu kat panggung mane, KL ke Shah Alam? Saya tunggu awak kat panggung Klang nih" (hahahhaha..pernah terjadi kat aku...dulu ex aku tggu kat panggung Bukit Tinggi Klang..aku leh p tggu dia kat panggung Bukit Raja Klang..hahhaha..hampeh tol)

========================================================================

MAKWE : "Awak jangan jumpa saya lagi, saya dah putuskan hubungan kita.Saya rasa diantara kita memeng tidak ngam"

PAKWE : "Sepatutnya dari dulu lagi awak dah cakap macam tu, Saya nak cakap lama dah tapi takut awak kecik hati plak"

========================================================================

MAKWE : "Cuba awak cakap dengan sy apa kekurangan saya sampaikan awak nak memutuskan hubungan cinta kita?"

 PAKWE : "Awak kurang cantik". (aku pernah kate kat ex awek aku...kena pelempang!..hahaha..adehhh..sakit)

========================================================================

 MAKWE : "Asyik2 jalan tepi tasik, takde tempat lain ker awak nak bawak sy jenjalan ni? Boring la asyik tepi tasik"

PAKWE : "Nah,awak pakai baju mnyelam ni..Jom saya bawak awak jenjalan dalam tasik ini pulak"

coretan niq : dapat pakwe cam nih..mmg hura hara hidup..hahahhahhaha..

16 Budak Hitam:

Halimatun Sa'adiah said...

hahhaaa...tu la sape suro gatal2 couple...

black butterfly said...

ayat xthan...ckp awk krg cntik...^__^

zikeryhassan said...

kau kena lempang ngan ex kau? hebakk

solo molo said...

memang hot !!!~

aliarosli said...

pehhhhhh,memang nyirap je

payah hidup cam tue

noorae said...

adeh.."awk kurg cantik". alasan upgrade la sikit.xpasal2 kne pelempang LOL

hanim azhari said...

senget klu dpt pkwe cam ni ngahahaha

nuruashia said...

clash jee terus kaloa de pkwe cmni ahhaha

redbean said...

merajuk pujuk2 baru indah perhubungan :)

Siti Fatimah Fuzz said...

hahhah..sengal gila....mau pelempang gak kalau dapat pakwe cam tuu

hana said...

mmg huru hara..
kene byk bersabar la ni..

Cik Elyn said...

hehehe. tak ke sengal cm tu :P

faraa halim said...

haha cool klo dpt pakwe mcm ni,
mcm tak betol,tak betol sikit kn hehe

nurayunni said...

haha..kalau dpt bf cm nie huru hara jadinye..

mia syaza mansor said...

bhahaa . suko beno teman dgn entry ni . yg last tuh best . bwk pegy tasek . haha . naseb la tiap2 weekend buah hati teman bwak keliling tasik teman ta complain . law ta sure kena suroh menyelam :p

Orkid Edyliyne @ OrkEd said...

bukan setakat huru hara..
boleh habia hati dimakan...
hehe..
(n_n)