Saya Sedut Sampai Airnya Kering

11 May 2011



Nak di jadikan cerita, adalah seorang gadis 18 tahun menjadi pelacur sambilan ketika waktu lapang di sebuah rumah urut di hujung kampungnya. Gadis ini tinggal bersama neneknya yang dah tua di pinggir kampung berdekatan dengan bandar kuantan. Walaubagaimanapun, neneknya tidak tahu menahu pasal kegiatan cucunya itu.



Suatu hari, satu kumpulan pelacur telah diserbu di rumah urut tersebut, termasuklah gadis yang diceritakan ini. Polis meminta kesemua pelacur-pelacur berdiri berbaris dan membuat satu garisan lurus. Semasa pelacur-pelacur itu sibuk berbaris, tiba-tiba muncul nenek tua kepada gadis itu jalan sambil terbongkok-bongkok kerana ingin membeli belacan di kedai hujung kampung. Sedang nenek itu berjalan, terperasan lah akan cucunya yang sedang berbaris itu, lalu dia pun bertanya kepada cucunya, “Kenapa kamu berbaris di sini cu?” Disebabkan gadis itu takut akan diketahui neneknya tentang kegiatannya, maka cucunya pun menjawab “Ni nenek, ada orang nak derma oren 1 kotak, jadi dia minta kami berbaris untuk terima oren tu la.” Setelah mendengar penjelasan dari cucunya, dia pun memulakan langkahnya yang perlahan itu untuk beredar. Tiba-tiba nenek itu terfikir, baik aku berbaris jugak, boleh bawak balik 1 kotak oren lagi. Lalu, nenek si gadis itu pun turut berbaris dihujung barisan dengan niatnya, mengharapkan 1 kotak oren itu.


Dalam masa yang sama, beberapa anggota polis sedang mengambil kenyataan-kenyataan dari gadis yang sedang berbaris itu. Apabila sampai giliran mendapatkan kenyataan orang terakhir, dia terkejut kerana tercegat seorang nenek yang bongkok tiga macam tiada kudrat sedang berdiri sambil tersengih.Polis itu tercengang lalu tertanya, “Kamu ni nenek tua, bagaimana kamu lakukannya?” Si nenek (menyangka soalan itu ditanya tentang bagaimana dia boleh makan oren itu) Nenek itu pun menjawab, “Oh senang je. Saya hanya cabut gigi palsu dan mula sedut sampai airnya kering.”

32 Budak Hitam:

aliarosli said...

hahhahhahhaha, adeh la

aizamia3 said...

kesian kat nenek tu kena tipu.. hikhikhik..

Fakhrul1409 said...

HAHAHHA! Gilos! Cucu yg jd pelacur, tak pasal2 nenek dia pun terpengaruh skli..gara2 nk oren lebih..wakakaka..kuat tuuu....sedut air licin! HAHAHAHA...kompom kecut kemaluan laki yg jd teman dia..wakaka XD

Miss Annaz said...

sengal...

Nurul syahirah (-_-) said...

hahaha.....

Ujang9897 said...

gila!!!!

Putri Malu @ ima salsuzaima said...

hahaha..jahatnye cucu..bertuah tol..haha

Munirah Nordin (منيرة نوردين) said...

hahaha! xpatut xpatut :D

risa said...

hahahhaa...entri yg berjaya buat den golak guling2..adehhh

budak kampung said...

hahahah aku dah pikir lain hahaha

KyêrulL said...

Muahahahahahahahaha... vavi!! HAHAHAHA mengonglah

Ana Montana said...

bongek siot..
hahahhahha..

ukhti syikin said...

ok :| sian nenek tu...

aque said...

urm.... ciannye nenek x bersalah tu...

Piah Becok said...

sentap mak tau... sabau je la... haha

terbaru:
1. Sungguh!!! Banyak Ragam Diorang Nihh
2. JANGAN KACAU LAH!!!! ngantok nih
3. day one : 10 things about you
4. MAK, KENAPA ORANG BANYAK BULU????

fRaMe+LenSeS said...

ahhaahahaha.. lawak sangat.. :P cucu y wat.nenek plk menjawap. :P

Isteri Encek Bard said...

tak pepasl nenek tu kene... oloc cian nenek

Siti Fatimah Fuzz said...

adeyh..hahhahahahha.....

Siti Fatimah Fuzz said...

adeyh..hahhahahahha.....

muhamadsufian89 said...

hahahaha. (tu je mampu komen)

Pijahh' de-Arr said...

ayam..!

hahaaaa

kenapa nenek jadi mangsa..~~

Alan Rizque said...

Situasi lain soalan sama memang meengelirukan..lawak-lawak..haha

D`littleye said...

hahahahhaha..:D

D`littleye said...

hahahahhaha..:D

ShafiqIzwan said...

bapak ah, kaw kaw punya double meaning! HAHAHHAHAHAHAHAHAHAH!

Orang Kampung said...

hihihi..
msti polis pun gerun tu..

riff said...

kenapa ada gambar maria ozawa?huhuhu..

cikguden said...

hahaha. mau pitam macam neh.

sYafIk-wAy said...

perghh tak bolh blah langsung . hahaha . naya je nenek tuh

Dekcik said...

boleh plak cm 2..haha..sengal jew..

Anonymous said...

Nenek sempoi

nuerule areyin said...

haha lawak2