~TeRLukaNya SeKepiNg Hat!~

31 March 2010

jika masa dapat diundurkn...
begitu bnyk ingin ku ubah..
betapa hati ini perlukn sekeping hati yang mampu mmberi kasih syang..
mmberi sepenuh hati menyayngi, yang menghargai..
jika kasih itu bleh dijual beli...
ingin aku mencari bg mggnti hati yang luka..
knape harus ada kesedihan di saat hati inginkn kebahagiaan
begitu banyak dugaan dalam kehidupn..
sehingga tak terdaya hati ini untuk menanggung nya..
bertapa berat nya dugaan ini...
bertapa susahnya untuk aku menerima nya...
putarkan mase putarkn la waktu...
agar aku dapat membaiki segala kesilapn dan kesedihan..
mengapa ada pertemuan yang akhirnya kesedihan..
andai aku diberi pilihan...
biarlah aku tiada hati dan perasaan...
xperlu rase sedih begini...
ingin aku robek segala hati yang ada...
agar tiada siapa yang perlu aku sayang...
dan aku jatuh begini..


"seandainya aku x dapat melihat dia lagi..aku ingin melupakan semua tentangnya yang menyentuh hatiku.. setiap kali aku merindu, aku jatuh terkedu begini.. walaupun aku cuba melupakan..aku tidak mampu... "Dear God…i’m so sad…i think i’m sick again… i need a break..i’m so tired….exhausted…i feel…i need a rest..in peace.. Dear God…i want to lie down….and try to breathe…"

0 Budak Hitam: