last day of pedagogy

01 April 2010

huhuh....lame kan aku x update blog...
ermmm....siyesly aku bz gler...
dgn kursus pedog yg berlansung selama 3 bulan...start 8 pagi smpai 5 ptg..huhu..
letih yang teramat...dgb kena wat pelan mngajar lagi...huhu...(T.T)
skrg aku dah nk abis belajar....
bestnyerrrr....ada lagi 3 bulan untuk intership...
semoga aku dpt laksanakn intership dgn jayanya....
then dpt p konvo bulan 11 nih...insyaallah...

buat sume ex student NITP 1/2007,
aku nk mohon maaf andai selama aku berkawan ngn korang 3 thun stgh nih..
aku ada wat kesalahan..jgn simpan dalam hati...
semoga persahabatan kita terus kekal smpai akhir hayat....amin...
bnyak kenangan yg tercipta semasa di CIAST...ermmm..
(alamak...asal air mate aku berlinang nih?)


ok lah..aku dah ngantok nih..huhuuh....dekat 1 jam dok pk ape yg aku nk tulis....

nnti berjumpa lagi di entry yg lain......adiossss.....^_^

0 Budak Hitam: