Aku Pasrah...Aku Redha..Aku Terima..

20 February 2011

selepas aku publish entry maafkan aku..aku curang padamu!


aku x perasan yg dia pon bace gak..aku ingtkan dia tido lagi..herrrmmm..
so terjadilah pergadohan manja2 antara aku ngn dia....

aku : awak...maaflah sy bukan sengaja nk curang..

dia : ahhhh....x kira...sy nk majok gak...smpai hati awak buat sy cam nih...sy syg awak separuh mati tau x?!

aku : ala...bru separuh...blom btol2 mati lagi...hahaha...(ayat wat kelako..padahal x klako pon)
dia : eh awak nih..main2 la...awak tau x sy tgh kecewa..awak mnduakan sy...eh..slah..mentigakan sy...sy x sangka tau awak buat sy cam nih...sy ingtkan awk setia...tp,emm..entah la..

aku : awak..jgn la cam tuh..awak nk tau abah sy kate ape?

dia : hah!...dia kate ape?

aku : abah sy kate "berkawan biar seribu...bercinta biar ramai...kahwin biar empat...eh salah..biar satu"..heeee..(smbil wat muka cam kerang busuk)

dia : awak ingt lawak ker?huh!..dah la awak....sy dah xnk tgok muka awak..kte stop kat cni jer la...

aku : ermm..klu itu keputusan awak..sy terima...sy dah xleh nk pkse awak lagi...bak kate pepatah.."pecah kaca pecah gelas...eh salah..." yg nih la..." hati seorang perempuan lagi berharga dari kaca atau permata,andai hati tuh berkecai dan dicantumkan balik...ia xkn dpt seperti asal.."..huuuuu...

so dia berlalu tggalkn aku sendirian....aku sedih..aku pasrah...so aku jalan2 lam blog aku...aku terpandang pada komen seseorng...ermm..ermmm...ermmm...btol ker komen nih..aku gosok2 mate..maklumlah bru bgon..hahhaa..ape nk jadi la...ish..btol nih..errr..errrr..(muka blushing)


errr..awak..awak...siyes ker nih...huhu...sy mmg ske dgn name yuyu nih..sbb leh usik pggl yoyo...hahaha...gler jahat...

jom kite terjah dia punyer FB...muahahhahahhahaha.... Yuyu Hana!

p/s : rekaan semata2 jer nih..hahaha..korang jgn salah anggap lak..ekekkekeke..:p

8 Budak Hitam:

Miss Ran said...

klau betol2 pe slhnye wakaka

Hannan Al-Qudsey said...

uwaaaaaaaaaaaaaaa yuyu lagiiiiiiiiiiiii... awak memang gile curanggggggggggggggg !! HAHAHAHA xmo lla kawan awak lagi.. bajet nak majuk cam yuyu zulaikha jugak..ngeeeeeeeee :)acahacah jela

darxniq said...

@Miss Ran

hahhaha..hahahha...x tau la tuh..:P

darxniq said...

@Hannan Al-Qudsey

hahahha..gler gedix...ewkekkekekkee..

Orkid Edyliyne @ OrkEd said...

hehehe... scandal sana sini ke???
kelakarlah kamu... (n_n)

yna fazlyna said...

haha,, niq banyak kali curang lah.. takpe2. berkawan biar beribu berkasih biar beratus bercinta biar berpuluh bernikah biar satu...

risa said...

selagi belom kawin boleh je nak curang..esok2 kalau dah kawin buat perangai..kasi mandul je..hahahaha

AdiaLuze said...

Wakakaka...Lawak,lawak...

P/S : Salam perkenalan.... singgah dari blog EnBen >o<

Keep on blogging kay !! ^___^