Awek x tido kerana aku?

15 February 2011

huhu..semalam ada org tegur..plugin comment box dari FB x jadi...so aku cari la pnyelesaiannyer....aku tukar coding...tukar layout...huhu..last2 sume x jadi..jahanam blog aku..last2 aku pon remove sume coding ngn widget..last2 pakai template baru...huhuh..so skrg dah ok..

so 1st aku nk berterima kasih kepada someone krn sggop menolong aku dari kul 10 mlm smpai kul 3 pagi..huhuh...
kecian kat dia...pusing2 cari template ngn cara nk selesaikan comment box tuh..
x sngka sggop tlg..ehhehe...syg u lah!!..ahahhahaha..:p


errr,,,nk belanja awak..awk jauh sgt ngn sy..x pa..nnti raya eh...sy p umah awak..hahahha..


so nih gadisnya....thankx a lot..i'm realy appreciate it..huhuh...







p/s: korang jgn kate aku ngn dia skandel lak..hahahhaa..aku cepok pale kang!..wakkakakka...

7 Budak Hitam:

Qaseh Dalia said...

gatai no pokniq haha..awek2 cun je..xmo reviem pasal ambo ke haha

ilanilyana said...

untunglah ;)

Unknown said...

qaseh-hahaha..nnti niq wat eh...

ilyana-huhuh..kawan jer tuh..

Cik Zeeyta said...

bestnyer der orng tlg n x sanggup tdow

Unknown said...

zeeta-hehehehe...tu la..terkejot gak..

AtenAzhar said...

niq , thanks buat entry ni . meleleh2 air mata , hingus hijau pun meleleh kuar haha :P selalu tade orang teman pun bila online tngah2 pagi buta :P

Unknown said...

aten-hahhaha...ala..just utk pnghargaan...tu la tido lmbat..dah jadi musang ker??..wkakakaa...