ble aku dijadikan pelakon..wahh..pemes tuh..

24 February 2011

ok..sebenarnya bro BEN mngadakn segmen 


so ramai la yg join...aku pon join..tp memandangkn aku bz hari nih..x sempat nk wat skrip...
dan nk dijadikan cerita..name aku dikidnap utk dijadikan watak2 lam cerita mmber2 blogger aku nih..
nk tahu watak ape..jom kite tgok bawah ni..

cerita pertama dari MISS RAIN
“Abang, bila abang nak masuk meminang? Abah dah bising-bising,” pertanyaan itu dibiar sepi.
Niq terkedu. Bukan dia tak nak meminang Sunah kekasih hatinya. Tapi hutang keliling pinggang membuatkan dia mengambil langkah mendiamkan diri.Sunah geram. Dia melemparkan pandangan ke arah pantai. Sedih hatinya. Dia tak tahu bagaimana lagi yang dia perlu lakukan untuk memujuk Niq untuk hantar rombongan meminang. Umurnya kian meningkat. Abahnya Faizal sudah beri kata dua. Antara Niq atau seorang lelaki bernama IzamirSunah pun tak berminat dengan orang yang diperkatakan oleh abah dan maknya, Khumaera.

ok...klu nak tahu lebih lanjut..klik pic bawah nih..


cerita kedua dari NICK EIMA
Esok hari minggu..maka dengan tanpa berfikir panjang..Jamal mengajak si makwenye keluar makan…makwenye  Jenab dengan gembiranya menerima pelawaan itu dan mnyuruh si Jamal meminta izin dari Ayahdan Ibu..maka  Jamal pon terpaksa aku dan bertolak ke rumahJenab untuk meminta izin..
Jamal: assalamualaikum pak cik..mak cik..(smbil jalan mhulurkan tangan bersalaman)
Ayah/Ibu: serentak mjawab salam..waalaikumussalam..masuk nakk..masuk..wat macam rumah pak cik ye..jgn wat macam umah kau plak..

nk tahu lebih lanjut..cam bse..kelik kelik la pic bwah nih..


cerita ketiga dari FAKHRUL

Tersebutlah kisah dua orang hantu. Mereka ni baru bertemu lalu mereka pun berborakla untuk mengisi masa lapang kehidupan mereka sebagai hantu. 2 orang hantu tu Pejal (wangi sangat) dan Jang (terlampau wangi) Sepanjang perbualan mereka, Hantu Jang ni tak habis-habis menggigil. Lalu, Hantu Pejalyang kehairanan ni pun bertanya,
"Apsal kau ni asyik menggigil je?"
"Oh..cara aku mati dulu teruk..aku mati dalam peti ais...sejuk!!" Jawab HantuJang sambil menggigil lagi.

 cam bse...kelik pic bawah nih nk bace sambungan dia..


cerita keempat plak dari cek mek molek QASEH

ok 1 2 3 eksen kameng!!
pada satu petang yang tak berapa nak tenang dengan angin yg tersipu malu ~ ada sebuah kg yang bernama "jenab bin jenub"..asal usul kg tak dpt di kenal pasti ..di sudut kg tu di bawah pokok nyiur ade sepasang suami  isteri tok aji ben sood dan mok aji sunah sohun.. ayahnya tu org teganu ..mok dio pulak org k.l celup kelate ~ ade anak bendera eh anak dara sorg senah jebong... mereka hidup dgn aman dan bhgia.. tapi kbhgiaan mereka di ragut dengan satu kejadian ~ ce cite2 (suara latar)

cepat kelik..cepat kelik..hahahhaa..




yang kelima plak dibintangi oleh AMALINA (senah jebong)

ceritanya macam ni,,,perkenalan  joyah sakura dan adi gezambo selama beberapa bulan menjadikan mereka terjebak dalam arus percintaan,, tapi percintaan yg terbina menjadi buah mulut blogger2 semua,, dah sayang nak buat macam mana kan...adi gezamboselalu nasihat joyah sakura,, jangan pedulikan kata mereka... tapi bila sampai pengetahuan PAKCIK BENG (ayh joyah) ape lagi mengamuk la.. 


cam bse la kan...picit2 la pic bawah nih..


yang ke enam plak ialah ZUE CANCER
ika sayang sgt kat abg...abg pon syg ika juga...

ika rindu kat abg..
abg pon rindu ika jugak...

ika cinta kan abg...
abg pon cinta ika jugak..

ika nak..................................
kawen ngan abg...

abg pon NAKKKKKK!!!!!!!!!!!
kawen sgt ngan ika...

wah...wah...ni mmg la kaple paling hangat n top kat uitm shah alam ni.kalau student lain nampak diorg macam nak tecabot bulu roma aishhhh!!!!pg kelas same...blaja same..makan same..mannnnnndddddd....eh mandi plak..silap..teshasullll.....huhuu...mandi mane boleh same..haroommmmm........


ape lagi..kelik kelik la....:P 



P/S...haaaa..sape2 lagi yg dah gunakan name aku..meh komen kat bawah..nnti aku tmbah..

6 Budak Hitam:

Zue Cancer said...

adoi!!!da pening hhuhu...header gambar laki.profile pompuan la plak. compiyus..hukhuk

Miss Ran said...

ramai betol amik belakon..kene cas ni..haha

Faizal Fredley said...

aku???

Miss Ran said...

aku tak tahu sent ke tak komen td..adeh

ramai pgarah nk ko blakon..pemes2

bun said...

bestnye pat jadi pelakon :P

m!SsRahEnA said...

kate farid kamil kn..ramai la nk amek jd pelakon...huhuw..x mcm kite ni ha...