Khurafat (2011) PPVRip xVid-TeaMarYzs

24 February 2011


Khurafat mengisahkan perjanjian terlarang dan salah satu bentuk penyelewengan dalam aqidah Islam diantara manusia dan syaitan, sesuatu yang amat ditegah dalam agama suci kita. Tapi manusia tanpa mengira akibat .. membelakangkan Allah, disokong dengan nafsu dendam serakah akhirnya hanyut dengan bisikan syaitan.



Kisah bermula dengan Johan, seorang pemuda yang bekerja sebagai Pembantu Hospital. Sudah berkahwin dan mempunyai seorang isteri bernama Aishah. Pasangan ini diawal perkahwinan hidup aman dan bahagia namun tanpa disangka trauma melanda dipertangahan jalan. Mereka sering diganggu oleh lembaga aneh. Bermacam-macam usaha telah dilakukan namun gangguan itu tetap berterusan. Ini amat menakutkan mereka lebih-lebih lagi Johan. Kehadiran seorang perempuan tua misteri … ditambah dengan munculnya bekas teman wanita Johan bernama Anna yang bersiakp pelik dan menakutkan menambahkan lagi episod trauma pasangan ini…

Megaupload
http://www.megaupload.com/?d=SROEN9JF
http://www.megaupload.com/?d=7BB3UI1J
http://www.megaupload.com/?d=6RUGIQ62
http://www.megaupload.com/?d=NN33K94G

Hotfile
http://hotfile.com/dl/107090937/fc77e3f/Khurafat.2011.PPVRip.XviD-TeaMarYzs.part1.rar.html
http://hotfile.com/dl/107091421/298e9cd/Khurafat.2011.PPVRip.XviD-TeaMarYzs.part2.rar.html
http://hotfile.com/dl/107091650/8774139/Khurafat.2011.PPVRip.XviD-TeaMarYzs.part3.rar.html
http://hotfile.com/dl/107091802/8b8da83/Khurafat.2011.PPVRip.XviD-TeaMarYzs.part4.rar.html

4 Budak Hitam:

wandy said...

nak download skrng...:-)..
thanks upload

risa said...

anak2 akak semua dah nengok...mamanye je belom nengok...thanks for sharing dat video ya!

Epola said...

tx fr sharing

salam singgah
singgah balek, jum? :)

Orkid Edyliyne @ OrkEd said...

akak OE ada pergi tengok wayang cerita ni...
dia kata bolehlah...
tapi ada unsur kejutan dekat hujung...
ye ke?

OE malas nak tengok cerita hantu sekarang nie...
kalau yang serius tak nak tengok...
kalau yang kelakar bolehlah tengok...
sebab outcomenya sama...
tengok cerita serius, dah habis tengok, gelak sebab hantu dia kelakar
tengok cerita kelakar, dah habis tengok, gelak sebab dia memang kelakar

dua2 pun akan jadi bahan gelak OE... (n_n)