Entry Paling Panas!

18 February 2011

aku x tau nape entry nih plg dpt smbutan..huhuh..mmg klu aku bukak blog..kompem ada jer pembaca yg bace entry nih..ish..ish...nak kate entry maria ozawa di pantai pasir tengkorak pon x.....nk kate beautiful asian pun x...ish..ish..ish....

nk tahu entry ape...



korang mmg minat cerita hantu eh...smpai page view dekat 3K....yg like plak dekat 400 org...perghhh....
btw...tq la kat pembaca2...x der la blog aku sunyi...:)

8 Budak Hitam:

Nizam said...

haha.. aku pun suka citer-citer seram ni...
walaupun kadang-kadang mengarut kan.. :)

senydream said...

siape maria ozawa tu?..pelakon femes erk?..korea ke jepon?..

myhackersarehere.com said...

siot je..
ni yang aku nak cari cerita hantu ni~
err..
kalau woot2 baca jap g, mesti dia tau aku amek inspirasi dari sini..heheheh.. :P

d_LA said...

wahhhhh..hebat tol laaaa..smpai dkt 3K..ni yg rs nk bc gak ni

Nour Akmal said...

wah..bestnya kalau ramai macam ni baca entry kite..huhu...=)
best2..

www.jarijemariemas.blogspot.com

asfz lily said...

heheheh :)
bestnya ramai y baca entry kamu..taniah :D

Nieylicio Kerolicio said...

@senydream

pelakon lusas seangkatan ngn ariel.. x taw la asal laki ske ngn

Ila said...

hehhe..biasalah ,klau citer antu di zaman moden ni mmg jadi sambutan