Tahniah kpd follower yg ke 333

21 February 2011

huh...dpt jgak aku snap pic nih..sbelom nih nk snap pic 111 , 222 tp x sempat...
hari nih berjaya snap pic 333...

 nak tahu sape dia??


insan yg bertuah ialah.. 
Nur Fashareena Bt Jafri

seorang nurse kot...sbb blog dia tulis "sweet little nurse"
umur dia plak...huhu..muda 1 thun dari aku...31 ogos nih ckop dia 22 thun..wah...sweet 22 la eh..:P
dah berpunyer...deammmm...(melepas lagi aku)..hahahaha..
btw....music lam blog dia best..smpai kucing aku wat tarian agogo...huu..nk tau lagu ape..p tgok sndiri..



her blog SwEeT LittLe NuRsE ♥
her fb Reen.Honeycoma

14 Budak Hitam:

Kechik Itu Comel said...

tahniah ye..
sy dh lme follow blog ni..=)

Maria Hasun said...

ahniah dari saya jugak..

Hannan AlQudsey said...

wah.. kejar lagi kejar!! nak tlg ang snap 444 lak lepas ni.. hehehehehe tahniah !!

FantasyNurse said...

mekaseh sume2. .
agknye no 3 tue thun nie ong kot buat sye. .
=)

akufakhrul said...

terharu sy awak...:'( nt watkan lagi utk saya yer :|

mira ellyna said...

nk jugak no tu cantikkk

Unknown said...

@Nour Akmal

wah yer ker??mekasih awak..

Unknown said...

@ria

same2...

Unknown said...

@Hannan Al-Qudsey

eleh...jeles la tuh.

Unknown said...

@FantasyNurse

same2...

Unknown said...

@Fakhrul

hahhaha...awak..jgn ngis...malu kat org..

Unknown said...

@mira ellyna

heeee..mesti....

akufakhrul said...

@darxniqxpela abg...abg trus kn jela perjuangan abg tu yer...:P

Orkid Edyliyne said...

wah kamu suka nombor yang cantik ye encik???
OE pun suka nombor2 macam tu... dululah...
sekarang dah tak... (n_n)