Ada awek ajak aku kahwin?..perghh!!..

25 March 2011

erk...erkk...tersedak aku..ble ada ajak aku kahwin...huuuu...huuu....selamt aku x lemah jantung...

biodata dia..

umur : 21
berasal : dari ketereh kelantan
status : angau ngn mamat hensem


nak tahu sape...hahhahaha..nih gmbar dia..

(sila clik header nih untuk pergi ke blog dia)

awak..sy dah kahwin tau..dah ada 4 bini lagi..awak jgak yang gtau tadi...skrg nk ajak sy khwin lagi ker??errr...dah penuh la..hahaha.:P

siap ada gmbar sy bertunang lagi....pasal pagi saya berkahwin pon dah ada lam blog nih..pastu cite mnyesal sy kahwin lambat pon ada gak...

awak cari orang lain jer la ek..:P

13 Budak Hitam:

yna fazlyna said...

yna nak jadi bini no5...

darxniq said...

@yna-erkkk.ekkk..pengsan!

~...AmALinA....~ said...

hamboiiiiiiiii,,, sape yg nak kawen ngn laki aku tuh??<---bini no 3 datang...kwang3

Fakhrul1409 said...

Suuuuuuuuuuuuuuuu!! tgk niq!! hahahaa

faraa halim said...

saya nk jdi bini num 6 haha

KyêrulL said...

alaaa you.. i nie u nak campak mane plak HAHAHAHA.. oit aku nak jugak di promote kat blog LUCAH nie.. ko yg kate bukan aku HAHA

niniey_nOty said...

balas balik nampaknya nie ea?

woot woot said...

eh apesal blogspot plak..bukan ko wp user ke..ke bukan..eh.lupe

cikCOKLET:) said...

adeii! cukup koata! :)

nuruashia said...

cehhh. kurang asam kamu yeeeeee..!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

xpe2... grrrrrr >,<

Orang Kampung said...

haha..
ramai pakat nk jdi bini hang..
haha

redzuan said...

hahaha bongek btul la ko darxniq,
lepas satu satu. hahaha entri seblum ni da ler pasal buah dada. bongek btul. hahaha.
ko bila nk review blog aku beb.

REKOD: BURGER TERBESAR DUNIA 90 KG !!!!

Orkid Edyliyne @ OrkEd said...

ade2 je...
(n_n)