Akhirnya yuyu dimiliki!..demmm!!..

21 March 2011

sebelom nih aku ada cerita pasal yuyu direbut jejaka blogger...so skrg aku nak smbung cerita tuh..

[keesokkan harinya aku pegi la umah zul dengan perasaan marah..bercampur geram..ada ker patot dia dok mengayat yuyu aku...ish...x patot...]

aku : hoiiiiii....hang zul!!..(eh..cam pelik jer...hahha..) ok2...hooooiiii zul!!!...keluar ko dari rumah....aku ingin membuat perhitungan dengan kau!..

zul : hoiiii gak....eh...waalaikummussalam...ape la kau dok melalak kat luar tuh...nk gado2 pon...masuk la lam umah dulu..panas tuh..jap aku p ambik kunci..bukak pagar...dah la aku bru bgon nih...

aku : errkkk..erkkk..assalamualaikum!!..hahahhaa..cepat sket bukak pagar!!..aku dah la panas nih..panas ngn kau lagi..panas ngn cuaca lagi..kang aku jadi hulk kang!!..grrrrrr..grrrrr..

zul : hah!!!...ape yang kau marah sgt dengan aku nih hah??..smpai dok melalak depan pintu umah aku..eh...depan pagar umah aku?

aku : ahhhhhh!!!....pura-pura lam perahu...kura-kura pon tidak tahu!!..eh,salah peribahasa..hahhaa..aku nak rampas balik yuyu dari kau!!...ahhhhh!!!..aku tak kira..hari nih aku nk selesaikan segalanya!..nah..terima tumbukan dari aku!!..

zul : eissshhhh!!!..aku elak....!!..aku sepak balik!!..

aku : aku melompat!!...kedegung...kepala terhantuk syiling umah!..adehh.adehhh!!..hahaha..

[berlaku lah adegan serang mnyerang...kejar mngejar seperti lam cerita pendekar mustar dengan penjahat di penambang...jeng3...tiba2 aku dengan zul disergah....]

suara asing : hooiiii!!!....

aku ngn zul tidak mengendahkan...sekali lagi suara asing berbunyi..

suara asing : hoiii!!! sekali lagi!!...dah la korang dok gadoh2...ape korang dapat??..korang nk berebut yuyu wat pe?...aku dah dapat yuyu...

aku & zul : hah!!!???...ape??...(smbil serentak mencari suara asing itu)..

suara asing : ape yang korang cari??aku kat depan mata korang nih...

aku dengan zul terdiam..terkedu...aku terngaga....zul mengigil..ketaq lutut!!..tgok yuyu bersama dia...



korang nk tahu sape??..jom p bawah nih..

I
I
I
I
I
I
I
I
I
I
I
I
I
I
I
I
I
I
I
I
I
I
I
I
I
I
I
I
I
I
I
I
I
I
I
I
I
I
I
I
I
I
I
I
I
V







demmmmm!!!...besarnya mamat nih!!...nak lawan ker xnk..nk lawan ker xnk??...ermmm..last2 aku ngn zul lari lintang pukang...sbb kena sergah sekali lagi..hahhahahaha..

sekian...abis dah serita...!!...^_^

1 Budak Hitam:

Orkid Edyliyne @ OrkEd said...

hehehe...
kelakarlah kamu...

kecik je Yuyu... comel sangat... macam anak patung...
(n_n)