Yeargh!!!...blog aku ringan!!

21 March 2011

akhirnya ada orang kate blog aku ringan...sbb ramai yang komplain blog aku berat...tuh yang aku pelik..aku bukak laju jer...ermmm...

nk tahu ape mamat nih kate??


Berat ke blog darxniq.com?

Sangat sangat tak berat dan sangat sangat ringan, pergi gym mane nehh? Haha, joking. laju loading walaupun aku guna broadband, bagus! Memang memikirkan orang yang susah macam aku, hehe.

 seeee....seeee...yeeeehaa!!!....usaha aku untuk meringankan beban pembaca yang mnggunakan broadband dah berjaya...senyum smpai ke telinga nih...wakkakkaa..

ulasan dia wat tuh pon sbb aku menjadi follower dia yang ker 2000..eh..200...:P

sebagai tanda penghargaan..jom kita lawat blog dia..tekan header bawah nih eh!!...huuu...thankz bro..^_^

p/s: deeemmmmmmmm!!!...blog dia buleh main pilih2 kaler....jeles!!!

1 Budak Hitam:

Orkid Edyliyne @ OrkEd said...

tulah tu...
OE pakai wireless pun laju sangat walaupun petang...
hehhee...
serius okey dah nie...
(n_n)