BEN ASHAARI : LELAKI vs PEREMPUAN KERANA FIZIKAL

17 March 2011


agak lame x join segmen..skrg bru ada masa nk join..hahahhaa..

jom kita jawab soalan yang diajukan dari Mat Ketul-Ketul...
harap2 xder yang jawab no komen...(ceh..bajet cam artis plak)

  1. Anda pernah jatuh cinta ? Apakah yang membuatkan anda jatuh cinta ? Kerana fizikal atau keperibadiannya ?
    • mesti la pernah..hahahha....skrg smpai 4 org list calon nk jadi bini..:P
    • setiap org mesti nk rasa diri disayangi..di ambil perhatian..aku pon cam tuh kot..(padahal jeles mmber ada awek)
    • klu nk kate kerana keperibadian dia...mmg mustahil r 100% kan??...sape x pandang rupa...tp klu rupa cantik..keperibadian pon cantik..kira pakej limited edition la tuh..
  2. Apakah anda jenis mengutamakan fizikal dalam memilih pasangan hidup ? Kenapa ? 
    • tgok pada niat kita...pilih dia atas nafsu atau atas suruhan Allah....andai sekadar nafsu,mmg ramai yang pilih awek hot2...tp klu kerana Allah.biar x cantik di mata masyarakat..tp cantik di mata-NYA
  3. Bahagian fizikal manakah yang membuatkan anda tertarik ? Kenapa ?
    • klu ujang jawab-mesti la buah dada...makin mantap..makin best..x gtu ujang??hahahhaa...jahat gler aku..
    • aku rasa mata kot...bak kate orang2 zaman jepon..eh..zaman dulu..dari mata turun ker hati...ecece..kira cinta pandang pertama..
  4. Pendapat anda jika pasangan yang dah berkahwin mengatakan 'berisi tandanya bahagia' .. Apakah anda setuju ? 
    • setuju r..hahahhaa..dah bini dok jage makan minum kita....x caye??haaa..meh bace nih..Aku Menyesal Kahwin
  5. Setujukah , lelaki kacak biasa kaki perempuan dan perempuan cantik pula materialistik ? Jelaskan pilihan jawapan anda .. 
    • lelaki kacak??hahhaa..yang macho x kan??..wakakakkaa...aku rase ye kot...sbb aku pon cam tuh dulu..skrg jer x..keh..keh..keh...:P
    • perempuan cantik?? errr..errrr...ada yang mata duitan..ada yang x...bsenyer yang mata duitan nih..sbb nk cover beli barang2 mekap dia kot..hahhaa..mesti la nk pakai yang mhal2..bru makin gojes gtu..
  6. Beri contoh LELAKI IDAMAN ( bagi perempuan ) dan PEREMPUAN IDAMAN ( bagi lelaki ) ... Sila jelaskan pilihan anda .. kenapa anda pilih 'si dia '  .. 
    • tu dia eh soklan...cepumaih btoi..errr..errr...aku x memilih sgt...sbb aku pon tahu aku x sempurna..bnyak lagi kurang di mata-NYA...so xmo meminta lebih2..ckop la dpt membimbing aku ke jalan yang diredhai Allah didunia dan akhirat
  7. Apakah anda berpuashati dengan fizikal pasangan anda sekarang ? 
    • terima seadanya...x perlu cari insan yang terlalu sempurna..
    • jadikan kekurangna dia sebagai kesempurnaan anda...dan begitulah sebaliknya...
  8. Apakah anda berpuashati dengan fizikal anda sendiri ? 
    • alhamdulillah..dilahirkan ckop sifat..walaupon ramai yang dilahirkan x sempurna..
    • nk kate hensem tuh x lah..hahaha..tp ada manis sket..kuang..kuang ajaq..ahhahaha..
  9. Perlukah seseorang wanita / lelaki itu menjaga tubuh badan kerana kehendak pasangannya ? 
    •  tubuh cam ner tuh??hahahha..aku ok jer...boroi sket..ada jer yang syg..ekekkekeke...sbb dia kate peyot aku leh wat drum....dum..dam..dum.dam...hahahhaa..
  10. Zaman sekarang ini , terlalu banyak produk menguruskan badan ... Apakah anda rasa ianya benar benar mujarab ? Ada bukti ? heheh.. 
    • sebelom beli..mintak nasihat doktor dulu..pastu wat kajian..hahhaa..tp uabt DR Rozmey menjadi kot...tp untuk langsinkan badan jer la..untk rambut dia x wat kot..kang jadi rambut cam dia...muahahhahahhaa...

0 Budak Hitam: