Bermulanya Era Laman Web Lucah [18sx]

11 March 2011


Seperti yang kita ketahui sekarang ini lawan web lucah semakin menjadi-jadi..bagaikan cendawan tumbuh selepas hujan...tapi anda semua tahu ke?..bagaimana mula-mula munculnya era laman web lucah ini?..disini saya hanya berkongsikan maklumat sahaja..semoga tiada yang salah paham..

Awal tahun 1990


Tahun ini la bermulanya Internet di Malaysia… IRC adalah medium relay chat yang paling hangat di gunakan..melalui sini la.timbulnya nama-nama hot seperti Baby Rina, Sexy Suraya , Kavita dan ramai lagi..tapi tentu korang tak leh lupe Baby Rina . Sila refer to the previous post. satu fenomena katanya.. orang yang baru kenal erti Internet, Baby Rina la yang mula-mula dicari.. mengikut sumber, Baby Rina bukanlah warga negara Malaysia., tetapi gambar yang di ambil dari satu website Latin telah di salahertikan oleh student-student malaysia yang ketika itu sangat kemarok nak carik duit lebih..dengan berbekal kan floppy disk 1.4mb, di jual dengan harga RM5 setiap satu.. tak ke kaye ko!!

nak tahu lebih lanjut...klik SINI dan ini adalah blog Baby Rina (amaran!!..saya tidak akan bertanggung jawab diatas apa-apa yang berlaku selepas anda melawat blog Baby Rina)

4 Budak Hitam:

yna fazlyna said...

au au.. haha tak mau tengok. buat virus je ti..

http://ceritacintayna.blogspot.com/2011/03/tutorial-cinta-dengan-suami-orang.html

IftiMonstaa said...

wah suspen je

Tieah Madian said...

Hahahaha.. Macam misteri plak.. Malas lah nak klik.. Ngee.. :)

Entry Terbaru 1 : Alkisah Seorang Kakitangan Kerajaan Yang Kurang Ajar
Entry Terbaru 2 : Kursus Perguruan Lepasan SPM Pengambilan Jun 2011 Kini Dibuka

Orang Kampung said...

cehh.. singgah blog rina tu dlu..hahaha.. slmat ckup umuq dh.. haha