Cekalnya Seorang Blogger!

07 March 2011



aku nak korang tgok vlog nih...lepas tuh bagi pendapat tentang dia...



mesti korang terkejut kan??haaa..sape dia??...dia adalah MOHD SUKUR IBRAHIM
kenapa aku buat entry nih?..1st aku masuk blog dia..hati aku tersentuh..sebab??..sbb aku sedar yang bukan semua manusia didunia ini dijadikan sempurna..dan dia tidak menjadikan kekurangan dia sebagai kelemahan dia..dia jadikan kekurangan dia sebagai semangat untuk dia menjalani kehidupan sehari2..


aku just nak gunakan blog ni sebagai wadah utk aku mendekati org diluar..kadang2 kehidupan ni sgt mencabar.tapi aku harus hadapinya sgn sabar dan tabah..

dia tahu dia x sempurna..tetapi dia beranikan diri untuk berdepan dengan masyarakat luar..aku sememangnya kagum dengan dia!!..

kecil tidak bermakna aku lemah,
besar tidak bermakna mereka kuat,
cacat tidak bermakna aku gagal,
sempurna tidak bermakna mereka berjaya,
ya..aku harus teruskan kehidupan ini,
supaya orang ramai memandang tinggi kepada aku,
kerana apa?,
kerana aku hendak membuktikan yang aku mampu berjaya sepertimana insan lain!.. 

jom join segmen nih....sama2 kita bantu blogger cekal nih..

http://www.benashaari.com/2011/03/penghormatan-buat-blogger-ini.html

p/s:air mate aku mengalir semasa membuat entry ini..huuu..sebak wehh..

7 Budak Hitam:

nur amalina bt athman said...

dia dh membuktikan dia juga mmpu lakukan mcm kita lakukan,

yna fazlyna said...

dah tengok... baguskan. dia masih leh teruskan hidup dan semangat dia kuat.

http://ceritacintayna.blogspot.com/2011/03/ohh-tidak-blog-ku-bukan-blog-cinta.html

Cik Rimau said...

hurmm.. contohilah dia yg ade smngat yg kuat.. wlupon xsmpurna mcm kita, keyakinan dia lg tinggi dr kite yg sempurna ni.. xmcm cik rimau.. :-(

mas.saari said...

singgah utk baca entri penghargaan awak utk blogger istimewa..
dia memang patut dipuji~

jom baca entri saya jugak!

Lulu caldina said...

semoga dia tabah...kagum dengan semangatnya yang kuat..

Mohd Sukur Ibrahim said...

kawan..jangan tengok banyak kali Vlog tu tau..

malu sebenarnyee...hehehehee..

kena paksa publish kan..huhu.

anyway tq tau!

pRiNCe said...

"nice entry tau... dtg dari blog abg ben.... jom bce petua orang2 tua tntg soal kecntikan tubuh badan..."