Follower 500

14 March 2011


wow....ikan...eh...hahhaa...mesti korang kenal kan sape nih??errrr...aku baru tau yang bro nih pemes gak ble aku bace entry Bro Ady Budika jap tadi...x sangka dia sggop pollow blog picisan nih...

sebelum nih aku ada promote follower aku yang ker 400 dan aku ingt nk wat yang ker 444...tp xleh..sbb dia x appear link blog dia..so aku dah email dia..tggu dia bg link blog dia..bru aku wat entry..

so disini...aku nk gtau kat bro Eqbal Zakaria yang anda telah jadi follower niq yang ker 500..perrr..bnyak tuh no..hahhaa..:P

 


aku sempat gak la chat ngn bro EZ nih..seorang student yang ambik PHD..erkk..erkkk....dah la bro yang add aku kat ym...heeeee....gler bangga..:)
(btw bro..soklan dah siap..hahaha..pening weh nk wat ikot english)
semoga bro berjaya dalam ape juga bidang yang diceburi...muhehhee... insyaallah..bro jadi idol pemangkin semangat niq untuk belajar dan mendapat title IR...:)


sila klik header dia untuk pergi ker blog dia..huuuuuuuu....bro..ada mase nanti jom mancing2 ngn photoshoot..^_^

p/s:hahhaha....1st time follower lelaki aku yg aku wat entry...selalu jer ppuan jer sume...tggh tggu follower yang ker 555...sapakah ia?..:)

3 Budak Hitam:

Yuyu said...

perghhhh otai tuh follower yg ke 500.tahniah2!!!

yna fazlyna said...

die memang fofular lah.. masuk surat kabo lagi kan.. hum bila nak pomot blog admire ni??huhu

Awangku Johan said...

salam ziarah dan salam perkenalan dari saya... saya follow blog awak ek.. nnti mai la singgah dan follow blog saya...