SEGMEN :BEN ASHAARI SOAL CINTA

14 March 2011


  1. Wanita bagaimanakah yang menjadi pilihan hati anda ?
    -macam bse la kan...semua lelaki nak wanita yang solehah...wanita yang baik untuk dijadikan sebagai teman hidup dan juga ibu kepada bakal2 anak yang lahir nanti..

  2. Definasi keseksian seseorang wanita bagi anda ..
    -huyooo....seksi tuh ape??muhehehehehe...bg aku lak,seksi itu ialah wanita yang pandai jage aurat dia dan maruah dia..itu yang mmbuatkan dia seksi..

  3. Apakah maksud PENGORBANAN CINTA bagi anda ?
    -klu masa kapel,jage maruah ibu bapa,maruah diri,maruah awek kita..jgn membuat sesuatu yang boleh memalukan mereka..
    -klu dah kahwin,jage keharmonian rumah tangga..jage maruah sebuah perkahwinnan

  4. Perlukah pasangan anda berkorban apa saja demi membuktikan cintanya pada anda ?
    -x perlu bg yang kapel..bukanyer korang tau dia tuh jodoh anda atau x...
    -perlu bg pasangan yang dah khwin,tetapi tgok pada situasi jgak..


  5. Jika keluarga pasangan anda tidak mahu menerima anda sebagai menantu mereka , apakah yang akan anda lakukan ?
    -ku pinang2 x dpt,ape lagi..bawak lari p siam r..muehehhehehee...
    -cuba sedaya upaya ambik hati bakal mak ngn bapak mertua...insyaallah,andai niat kita baik..Allah pasti akan tlg..

  6. Berapa kalikah anda putus cinta ? Kenapa ?
    -hahahhaa..bnyak kali kot...lebih dari 3 kali yang siyes...yang main2 lebih dari 10 kali kot..ahhahahhaa..

  7. Pada pendapat anda , lelaki atau perempuankah yang mudah berlaku curang ? Secara umum ... kenapa ?
    -dua2 kot,huuuuuu..x reti nk jelaskan..:)

  8. Apakah anda seorang yang mudah cemburu ?
    -errrr..errrr....aku??hahhaha..x kot...tp ada gak cemburu x hengat...ble awek lebihkan kawan2 dia dari aku...klu nak kapel...bagi la same2..jgn pilih kasih..



14 Budak Hitam:

Miss Ran said...

seksi yang sya skong!

apisv2 said...

salam,
mengunjungi rakan2 segmen ben ashaari soal cinta;)

soal apisv2

darxniq said...

@Miss Ran

thankz miss ran

n!cK said...

soklan no 6 2 xleh blah...kat c2 bukti lelaki curang,,wahahaa..jgn mara haaa...:P

Fakhrul1409 said...

wahhhhhhh! niq jiwang! hhahahaha

tika said...

nice sharing...
huhu,cinta main2 tu mmg agk byk la...
hehe

Fyqa said...

muahahaha.

lawak la.huhu


suka bca pndpat org mcm2 jpwan...

salam singgah dri blog Abg Beng

http://fyqafullstop.blogspot.com/2011/03/segmen-cari-gaduh-lelaki-vs-perempuan.html

;D

budak kampung said...

lari bawak ke siam??cantek gak idea tu keh3

missbby said...

aah, jawapan lawak la..ni mesti ramai pompuan suka ni, pasal putus cinta yang tak serius banyak kali..salam kenal ye..:)

solo molo said...

macam-macam japawan ada...
ser0nok baca...


salam ziarah dari segmen soal hati En Ben...

yna fazlyna said...

ganas kan nak bawak kesiam..

Fuuyooh said...

sua sue gud morning.. sua sue gud morning.. istimewa raja.. hehehe

salam kenal..

SiS NaD said...

SaLaM ZiaRaH DaRi SiS... JaLaN2 TeNGah MaLaM BaCeR uR oPiNioN.... (^_____^)V

mas.saari said...

singgah dari segmen BA
salam perkenalan

macam2 pendapat tentang cinta
jom baca pendapat saya jugak!
http://masikarfan.blogspot.com/2011/03/segmen-ben-ashaari-soal-cinta.html