Bukan aku tak nak kahwin awal.tp...

09 April 2011

ramai member aku dah kahwin...best la korang eh..haahhaa..aku jer yang single lagi....sume dok tanyer2 nape aku x kahwin lagi..adehhh..dah x tau nak bg jawapan ape dah...bila setiap kali tanyer..jawapan sume lain..muhahhahaha...

bukan senang nak cari calon isteri...memang orang perempuan ramai di luar sana..tp berapa ramaikah yang sanggop sehidup semati..walaupon dia kahwin ngn aku tp dia perlu kahwin ngn family aku..bermaksud pandai jage hati suami..pandai jage hati mertua..jangan malas..nih x...ada sesetengah pasangan tuh si isteri saggop gadoh ngn mertua..x suka mertua punyer pasal..hermm...

bila mertua sakit...atau dah uzur..si isteri plak wat x tau jer...hermm..bukan nak tolong jage...same gak suami pon...tp aku respek mak aku,makcik aku...walaupon ayah mertua mereka sakit..dia saggop jage..padahal mertua tuh..bukan mak ayah kandung...

lagi satu..aku pon anak sulong...banyak benda nak perlu buat sebelum berkahwin..hahahha..kan2?..so  kena selesaikan sume dulu..bru leh pk sal aku..muhehehhehe...

coretan niq : sapa nak jadi calon isteri niq??..meh2 antar borang..hahahhaa..

17 Budak Hitam:

aliarosli said...

jap jap

nak siapkan resume jap

arEnyss dyla said...

siap ada borang tuh..haha...

nuruashia said...

ahahha. macam kaunter cari jodoh jee niq ni..

darxniq said...

aliarosli
cepat2..hahahhaa....

darxniq said...

arEnyss dyla
awak xnk ker??..

darxniq said...

nuruashia
nuru xmo ker??hahahha...

~Kirin Selama Perak~ said...

saya nak borang tu boleh tak?
:p

AdyBudika said...

kepak kepak boommm bommm bommm..errrr..tu la kan..kalau anak sulung nie mesti lain sikit..aku risau gak neh

Melur Jelita said...

Salam,

Jodoh belum sampai la tu...

~Kirin Selama Perak~ said...

korang kawen tak ajak aku,siap la !
aku wat entri !
hhahahha

Izamir Ridzwan said...

hai abg.. leh kenal2.. adik single.. hahah

hazeim said...

hazeim3..hazeim nk kih2

tiyah said...

haha . nak3 >.<

Are RicH K said...

jangan memilih sangat.. kelak x terpilih... ahahahah...

Siti Fatimah Fuzz said...

ala...ada la tuu jodohnya....lelaki tak kesah sangat kalau kawen lambat..perempuan ni ha....nanti jadi andartu....

NisaAdnan said...

sama la kita darxniq, kita anak sulong jugak ^^

Orkid Edyliyne @ OrkEd said...

ada borang...
nanti dipilih macam mana pulak tu???
hehe...
ada2 je kamu...
(n_n)