Kenapa Anda Perlu Register Dekat Gempak.Org

17 April 2011


selamat malam dan salam sejahtera...bertemu lagi kita di entry seterusnya....eh...cam pembaca berita la pulak..hahahha..

okeh..tanpa membuang masa dengan ngomelan aku yang entah apa-apa ini....disini aku nak promote  dan memberitahu orang-orang kampung pinang sebatang atau dengan kata lain sahabat-sahabat blogger sekelian..

seperti yang kita lihat di atas...ada 1 logo yang menarik..iaitu GEMPAK.ORG....apakah itu...ok..bagi sesiapa yang tidak tahu..itulah forum gempak.org.....apa itu forum...ialah satu website dimana seluruh rakyat malaysia...ok..tipu*...kebanyakkan rakyat malaysia mahupun luar negara berkumpul di dalam 1 forum untuk membincangkan apa saja pendapat..isu semasa..politik..sukan dan lain-lain lagi..

terdapat pelbagai kandungan dan isu menarik di dalam forum gempak.org...sama ada lawak jenaka,sembang kosong,movie download,agama dan macam2 lagi..tidak rugi kalau anda mendaftar sebagai seorang forumer..

 kenapa saya kata penting forum bagi seseorang blogger...seperti otai wp kita iaitu Izamir (IR) dan juga otai blogger iaitu Redzuan ada memberi tahu sebahagian traffic blog mereka datangnya daripada forum...jadi..terbuktilah bahawa dengan menyertai komuniti forum adalah tidak rugi bagi seseorang blogger..kerana forum yang terkenal seperti gempak.org ini mempunyai bilangan user yang online melebihi 200 orang dalam 1 masa...

iklan...ya...dengan mengiklankan blog anda....dapat juga menjana traffic kerana bila forumer-forumer yang memasuki website gempak.org...dengan kata lain mereka akan terpandang banner blog kita...dan tidak mustahil mereka akan klik banner tersebut untuk mengetahui apa yang ada dalam blog kita...sbb sifat ingin tahu adalah sifat semula jadi manusia..

anda juga boleh berkongsi entry anda di dalam forum dengan meletak entry anda sebanyak 3/4 dan selebihnya anda boleh mngatakan "jika ingin mengatahui dengan lebih lanjut..sila klik link ini"....dan disitu anda telah meletakkan backlink anda secara automatik..

nampaknya smpai disini sajalah penerangan saya mengenai kepentingan forum bagi seseorang blogger..dan ingatlah bahawa ada forumer yang menjadi part time blogger...dan tidak mustahil seorang blogger adalah forumer...

disini saya sertakan link otai wp dan otai blogger mengenai kepentingan forum bg mereka..
 TIPS TINGKATKAN TRAFIK, PROMOSI BLOG SECARA PERCUMA
Tips Mudah Mendapatkan Trafik dari Laman Forum

sekian terima kasih...

coretan niq : cepat-cepat lah daftar..tidak rugi beb jadi forumer

10 Budak Hitam:

muhammad iqbal hakimi bin tahir said...

mantap r !..kena cuba..hehe

Anonymous said...

JANGAN LUPA KE HTTP://NURAINQISTINA.COM juga

Budok Kapong said...

yer2 aku pun lepak Gempak.org hak3 jom2 masuk gempak.org register share2 apa yang patup hak3...

Izamir Ridzwan said...

otai ke aku.. petai kot

risa said...

baru dengar ni dear...thanks

Arpiiz said...

selama ni kalau forum cuma kenal carigold je.. tak tau pulak ada yang ini..hehe

Madd said...

nk cube gak la..;;

Unknown said...

ok, lps ni ER nak meriahkan forum gempaq ngan syoknyerblogging lak!

Oopss..Cikgu Cinta said...

Allah iti maha besar..thanks jadi follower pertama saya :)

http://cikgucinta.blogspot.com/2011/04/50-tips-cara-memikat-lelaki.html

yaya_flanella said...

oh. camtu eh. :)