Kenapa awak kejam?

05 April 2011


tadi aku ada wat entry nih...kli sini...pastu ada someone mesej aku..dia kate..

"awak,klu dia cari awak balik...awak pergi la kat dia..saya rela undur diri"

hermmm..aku x paham..nape dia kate cam tuh..ape salah aku??...smpai dia nk undur diri??..
ya,sy syg dia..tp tu dulu...skrg sy syg awak!!..urmm..klu awak bace entry lepas pon saya ada gtau kan...klu dah pilih seseorang...jgn la toleh kebelakang lagi..biarlah dia itu menjadi kenangan silam..

so lepas aku kate "ok.fine..nak sgt sy p kat dia..sy p"..dia terus pujuk aku..hahahha..cam best plak main pujuk2...tp saje nk jual mahal..so x layan sgt pujukan dia...hahaha..cian kat dia pujuk punya pujuk...tu la..sape suh wat owg moody..kan dah nyesal sbb kena pujuk...wakkakakkaa..lain kali jgn cari benda yang wat sy moody k??...tuh selamat majok jap jer..kang majok smpai 1 mggu..bru awak haru-biru..

coretan niq : awak,bila sy dah pilih awak..maka awak la insan yang sy sayang..dan bukan dia..paham kan??

13 Budak Hitam:

Republic Aku said...

memang cinta itu indah dan pelik ...

aNiss :):) said...

wahh :) romantik seyhh (^,^)

nuruashia said...

sweet aje. men tarik tali cmtu :P cinta boley dtg dan pg yee :)

~...AmALinA....~ said...

hamboiiiiiiii

gadis kepastian said...

auuwww jeles bleh..hahaha

My MiRa said...

wah...sangat sweet....bertuah si dia dapat ellaki macam niq.......hope one day mira dapat lelaki seromantik ini...amin...

Fakhrul1409 said...

wahhhhh!! Niq!! Kawan aku! ank murid aku!! jiwang gtu yer..hehehe..tahniah..moga baik2 aje disana ea..ingt pesan tok guru ni tau. :)

Suraya said...

bagus la....bertuah insan pilihan :)
jaga dye leklok tau abg..

AtenAzhar said...

waaaaaahhhhhh , awk ade sumone tapi snyap2 je tak cite kat owg ek? :P

fienaz said...

heee....sweet...singgah pagi kat sini....(^_^)

Izamir Ridzwan said...

awww... sweetnya.. romantik la ko

Izamir Ridzwan said...

aww.. swetnya.. romantik lah ko

Orkid Edyliyne @ OrkEd said...

ehehe...
macam comel je bunyiknya kan...
(n_n)