Kisah Kena Ngorat Dengan Janda

20 April 2011



wah...gambor..meletop..muhahahhahaa....meleleh tgok!!...errr..errrr....korang kenal kan sape minah atas nih...heeee...janda hot tuh..muhahahahhaa..

so skrg aku nk cerita la sket....pengalaman kena ngorat dengan janda...hahahhaa..bru minggu lepas....hari nih pon kena lagi..adoiii...

nak dijadikan cerita....minggu lepas aku,time bekpes...aku pegi la ngn budak2 opis...so lepak kat cafe tempat aku kerja..then terpandang la tuan punyer cafe tuh..perghhh..janda beb..hahhaa..mmg berhias sungguh la...dengan body lentik...pakai lak kebaya...errr..errr..rupa paras mmg jgn cakap la..aku bagi 4.5/5 bintang..hahahhaa...

then aku p la oder makanan dan minuman bagai..makan2 dan borak ngn budak opis...so budak opis kate yang tuan cafe nih janda..hahaha.."hermm..patut la cantik semacam" desus aku dalam hati..

esok plak aku p sorang2 kat cafe..sbb aku rehat lambat..ada keje sket nk setel lam opis...then bila pergi kat sane..errkk..janda nih senyum jer kat aku..adehh..adehh..mau gugur jantung nih...then bila oder makan n minuman..pastu nak bayar...dia kate xyah...dia belanja..pergh..tergamam aku...

aku pon dengan muka sengan silu mungucapkan terima kasih..so pergi la melantak sorang2...dalam melantak..aku perasan dia tgok aku..errr..err...aisemen!!..ketaq lutut wehh..hahahhaa..dah la aku sorang..aku dah x tau nk pandang ape..aku pandang jer meja makan sambil makan dengan cepat..

hari nih plak p ngn budak opis...then bila oder air...aku mmg minat kopi..so tadi oder kopi o ais..pastu janda tuh mnyampuk...suka minum kopi eh??...aku jawab yup...pastu dia kate, xpe..suka orang yang suka kopi...erkk!!!....mau pengsan aku....dah la kena bahan ngn budak opis...diorang panggil duda niq kat aku..demm!!!..hahaha..habis 1 cafe bantai gelak kat aku..siot jer....

coteran niq : errrr..errr..esok xmo dah p cafe tuh..mau kena bahan lagi..

20 Budak Hitam:

nuruashia said...

ahahha..duda niq ek?? nice name ..!! I like lalalalala

aliarosli said...

untungggggggggggg le niq
ade orang nak

hahhahahahhah,duda niq? hahhahahahhaha

Dda Ly said...

heheh ade jgak yg begitu ye??? semua ni terjadi sejak² kopi janda famous la ni kan? hahaha

meh ke rumah..
~ole² dari sahabat...:)~
keep in touch ye..♥♥♥

Qaseh dalia adelia said...

hahaha .. elele padahal sengaja p sorang2 kan tamo ngaku haha.. janda pun meletup weee ~ hati2 jugak ye

eton said...

uiii.. hanggat u.. hehehe.. ala janda ok ape... kekeke

BroZooL said...

Hehehe..bro dah kawen ker?
Tapi kalau janda macam Nora Danish tu saper tak meleleh tgknya..hehe

~nsar~ said...

ahhahhha.. cepat operate muka macam bront palare.. terus dia tak ngorat...

Miss Ran said...

gile

aku anggp ko bermuka lebih mnis dr kekwn..tu psl kene ngurat haha

::Budak Degil:: said...

jande ok wut?..org kate byk pngalaman,..ekekeke

NisaAdnan said...

haha duda niq saham naik laaa. bhahaha

Orkid Edyliyne @ OrkEd said...

kalau cantik apa salahnya...
hehe... janda pun perempuan jugak apa...
(n_n)

Orkid Edyliyne @ OrkEd said...

kalau cantik apa salahnya...
hehe... janda pun perempuan jugak apa...
(n_n)

~...AmALinA....~ said...

wahhhh janda nak kat duda muncettt ye..=p

Halimatun Sa'adiah said...

jgn kena bace2 kt kopi tu da la ek...
dr x suke bole suke..

Pakcoh said...

zip tak tutup kut nix?

NuSaNa NoSa 91 said...

aiyoookkk~ tak tahu.. =.="

Afsar said...

kalau janda macam nora danish ni, mmg tak pikir banyakla..hahaha

Izamir Ridzwan said...

pewittt kena ngorat

HeziqaMushadadLee said...

perghh!terhangat di pasaran pulek abang adek nii..hak hak..
duda niq?huish!tak dapek nak membayang..

nelly said...

ada juga orang nak ..hehe