Punca Kekalahan Kelantan??..Khairul Fahmi Penyebabnya?

14 April 2011





Penjaga gol Kelantan telah mengaku permainannya kini telah merosot dan menurun. Itu juga merupakan salah satu faktor kekalahan Kelantan pada perlawanan menentang Perak. Kekalahan itu menyusul selepas Kelantan Menang 6- 0 mengalahkan Felda United. (nak balas dendam dengan T-T team ker) Kelantan telah dibelasah 4- 0 dalam perlawanan menentang Perak.


Kelantan perlu bermain dengan lebih baik jika mahu menjadi Juara Liga Super. Khairul Fami atau Apek perlu meningkatkan kembali prestasinya, keranan dia juga adalah penjaga gawang negara.
Tetapi ape yang penting, Khairul Fahmi mengakui permainannya merosot sedikit dan berjanji akan meningkatkan kembali tahap permainannya ketika Kelantan menentang Sabah pada hari Sabtu nanti.
Kelantan sekarang telah jatuh ke kedudukan 4 ketika dan Perak telah merampas kedudukan teratas liga selepas Selangor juga mengalami kekalahan mengejut. Ape yang pasti perebutan juara liga Super masih terbuka luas untuk mana- mana pasukan.



coretan niq : dah la kalah oiiiii....frust dah aku nih....grrrr....eh...fasha sanda minat kelantan la plak..hahahhaa...bila la lisa surihani nak minat kelantan...

 sumber dari http://www.2dayblogger.com/

5 Budak Hitam:

Ahmad Naim said...

sebab ada fasha sandha la dia kelantan kalah...harap2 dia x mai kedah

Unknown said...

apek bergaduh dgn aweknya kot...hehehe

Isteri Encek Bard said...

sebab dah glamer sangat nie

irwanmiswan said...

bile dah popular..prestasi kene pertingkatkan...tengok...artis pon tengok keh3

Anonymous said...

arap2 khairul fahmi che mat pamerkan aksi yang lebih baik selepas ini.