Sebab-sebab aku tak datang majlis kahwin ujang

12 April 2011


TAK JEMPUT
  • kalau x jemput...macam mane nak datang?..walau apa cara sekalipun seandainya tidak dijemput maka haram makan kenduri.
 TAK DAPAT KAD JEMPUTAN
  • Pasal x dapat kad jemputan maka tak datang. Zaman sekarang kan  dah ada kemudahan komunikasi.Salah ko jugak asyik tukar no tepon,kot ye pon nak lari dari pemintak hutang..SMS la no baru kat kawan2 nih..
LOKASI KENDURI JAUH
  • Kalau betol jauh rasa x payah pergi la..sbb sekurang-kurangya kena mintak cuti 1 hari..so kena la terangkan elok dan bagi hadiah awal2..hahahha..
KERJA HARI SABTU
  • Kalau boleh kahwin la hari ahad..sbb hari sabtu kerja la...x pon wat jer time bulan pose..jimat belanja..hahahha..
 ITU KENDURI BEKAS KEKASIH
  • huh...ko tau x jang..yana tuh dulu ex aku..sbb tuh aku xmo datang..ahhaha..jeles...(sambil nyanyi lagu pelamin anganku musnah)..hahaha
 coretan niq : geng blogger..jom bg ujang jam loceng..beli yang besar2..dan setkan setiap jam..bru x merasa mlm pertama ujang..bru jer nk start..bunyi jam..hahahha..mau naik angin mamat tuh...muhehehehe..:p

8 Budak Hitam:

y u y u Z u l a i k h a said...

malam pertama dorang, yuyu nak kidnap kak yana bini dia! padan muka dia!!!

Ujang9897 said...

Sengal..!!

aku buat hari isnin la gila..


kau pakat2 la..

nanti harian metro muka depan tajuk

"seorang blogger mati tercekik selipar"

Syafiq Rosli said...

haha..

Nabila Shamsudin said...

yes sokong...!!
padan muke ujang..
haha

aliarosli said...

hhahahhaha,kejam betol

ape fakta pon boleh salah nie??

Fina Fento said...

amboi..ni sapa yg nak kawen ni? haha

KyêrulL said...

LOl!! hahahahaha...

dhiera said...

nak gelak..lol!