wanita lebih menggairahkan?

21 August 2011



Inilah beberapa hal dalam diri wanita yang boleh membangkitkan gairah seksual pasangannya...jeng-jeng-jeng..18sx yaww...Hanya buat yang sudah berkahwin..

1. Baju seksi

Anda mungkin terfikir baju seksi adalah baju yang mengekspose banyak bahagian tubuh wanita. Tetapi tidak begitu. Ramai lelaki yang merasa terangsang jika melihat isterinya mengenakan kemeja miliknya. Aksesori pun boleh membuat anda kelihatan seksi. Ramai lelaki yang beranggapan bahawa wanita dengan kacamata kelihatan lebih seksi dibandingkan yang lain.



2. Lingerie seksi

Lingerie dan urusan 'bercinta' memang tak boleh dipisahkan. Memakai lingerie yang seksi akan membuat pasangan anda ghairah. Meskipun berfungsi sebagai baju dalam, namun jangan pernah merendahkan penampilan baju dalam anda. Jangan sampai ghairah suami yang tengah memuncak jadi pudar kerana melihat lingerie lama yang anda kenakan...bluek...ngee..

3. Bersuara saat 'bercinta'

Banyak pemerhatian yang membuktikan bahawa ghairah lelaki memuncak ketika mendengar pasangannya bersuara di tengah-tengah aktiviti sosial (sex). Jangan takut untuk mengeluarkan seluruh ghairah saat bersama suami, termasuk saat di ranjang. (hanya untuk suami isteri)

4. 'Rayuan nakal'

Suami pasti ingin melihat sisi liar anda ketika berada di atas tempat tidur.Sesekali ungkapkan keinginan anda dengan 'rayuan nakal'. Si dia pasti tak tahan dan segera memuaskan Anda.


5. Aroma

Aroma tubuh wanita juga merupakan hal yang boleh membangkitkan ghairah suami. Namun bukan aroma parfum atau sabun yang membuat lelaki ghairah, melainkan aroma tubuh wanita yang asli. Jadi, jangan lupa untuk selalu menjaga kebersihan tubuh.


6. Emosi

Lelaki seringkali terbangkit ghairahnya saat melihat istrinya emosional. Menurut ilmuwan luar negara, saat tengah marah, mata wanita lebih bersinar, dadanya terlihat kencang dan nafasnya kencang. Hal itulah yang membuat lelaki semakin ghairah.

7.Penampilan

Penampilan wanita secara keseluruhan juga merupakan hal yang mempengaruhi nafsu lelaki. Bentuk tubuh, cara berpakaian serta sikap yang baik juga merupakan hal yang dianggap seksi oleh lelaki.

coretan niq : erkk..apesal aku post cite nih..hahahhaa..aishhh...xkan suh kahwin awal2 kot..:p

13 Budak Hitam:

Ain Shdn said...

Amboi angg! curang haa. tampal gmbar pompuan laen! huh. ceraikan dindaaaa!

muhammad iqbal hakimi bin tahir said...

derm..lucah2..aku xcukup umur lagi ni..haha

fyy mokhtar said...

duda ta de keje ke? =='

aliarosli said...

niqqqqqqqqqqqqqqqqq,!!!

adoi,hahhahahhaha

Puan Kutu said...

hot.hoho..

Unknown said...

konpem pompuan lebih meghairahkan..lelaki kalau bogel kat tengah jalan orang ckp gila tp kalau pompuan,orang siap berhenti tengok...hwhwhw

akufakhrul said...

aku nk pompuan tu!!! HAHAHAHA

Orkid Edyliyne said...

erk! apakah???

gadis kepastian said...

haha asal dia kurang cantik dri q???

aizamia3 said...

tak semua perempuan yang berpakaian seksi mengghairahkan lelaki.. ada juga yang berlitup tutup mampu mendatangkan ghairah pada lelaki.. tapi perempuan tetap seksi berbanding lelaki.. kihkihkih..

eh.. kenapa aku berada di entry ini?

Amirez said...

amboih...haha. aroma = pheromone :)

Adeela Hime said...

mstila wanita lbh seksi....lelaki lak mstila seksa..hohohoho

Anonymous said...

aku lg cantexx . hha :pppp