Puasa

09 August 2011


hi..urm....lame gila tak update blog nih...hahaha..entry lepas-lepas pon entah kemana menghilang...biar p la..lagipon blog nih dah nk berpindah milik dah..so skrg nih,niq nak habiskan sisa-sisa untuk update blog ini..ahahhaa..



puasa
sedar tak sedar dah dekat 10 hari dah kita puasa...ish..dah lame tuh...tinggal lagi 20 hari untuk kita menyambut syawal..yeay!!...hari raya....hahhaa..

tapi dalam gelak ketawa,kita jangan lupa masih ada yang bersedih..ada yang putus tangan,putus kepala disebabkan mercun..tu la..main lagi mercun,mengada nak buat sendiri konon..ahahhaha...macam la pandai sangat..

kes kedua pulak pasal 1 keluarga ini kehilangan anak gadis mereka,boleh tekan sini untuk mengetahui dengan lebih lanjut..aku doakan semoga gadis ini cepat ditemui,ish..nak raya kot...

ok,dah pasal isu semasa...sekarang kita beralih pulak ke hal agama..terawih, ialah solat sunat dimana hanya dilakukan di dalam bulan ramadhan sahaja...bukan senang nak jumpa terawih nih..setahun sekali..so perbanyakkan amalan sunat seperti solat sunat,membaca al-quran dan lain-lain..tapi jangan lupa,yang wajib pon kena tunaikan jugak...cepat2 la p bayar zakat weh..jgn pagi raya baru nak bayar..

dah habis kot aku membebel..ahhaha..sambung esok la plak ye....wasalam..:)

2 Budak Hitam:

Esempoi said...

lepas ni nak lepak kat mana lak kalau nak follow nik

Unknown said...

hahhaa...macam biasa la...ehehhe..:)