Kembali Berblogging?

07 November 2013


Assalamulaikum, agak lama tidak menulis di blog ini.. akhir entri rasanya pada akhir tahun 2011.. haaaa.. nampak dak lame gila aku tinggalkan blog ini keseorangan.. Ada sebab kenapa aku menyepi, mungkin dunia blogger tak macam dulu.. skrg masing2 agak sibuk dengan kerjaya masing2.. ada yang dah berkahwin, bekerja, menyambung pelajaran..



 Memang rasa nak menaip entry membuak2, tapi terpaksa tahan tangan ini dari mencoret pelbagai kisah di blog ini.. Lagipun idea dah kering, hahhaa.. bagi kat budak2 kot.. masih teringat dulu, zaman aku.. kyerul, kirin, amal, ujang, sab (kekasih gelapku), fakrul dan lain2 lagi.. masing2 berebut untuk up entri nk suh ramai yang komen..

Sekarang yang masih lagi berblog maybe kirin, amal dan sab.. aku?, perlu ambik masa untk aktif macam dulu.. rindu zaman dulu.. hurmmm.. Aku masih lagi berblog, tapi underground.. agak malas nk jadi retis macam dulu, penat dikontroversikan oleh blogger2 lain.. lagi2 skrg dah berpunya.. lagi lah kena jaga hati, tak pasal2 merajok.. dah la dia merajok lama..

Btw, ada 1 kisah antara aku, ujang dan sab untuk tahun ini.. klik link INI

Cukup la kot entri warming up aku.. nanti kalau ada mood, aku update lagi.. *buat gadis2, tlg goda aku untuk jadi blogger aktif macam dulu.. bak kata pepatah.. "kejayaan seorang lelaki kerana adanya wanita yang menyokong dibelakangnya".. kbai.

6 Budak Hitam:

Unknown said...

name aku takde...okey clash!

Unknown said...

okey name aku takde..kite clash!

cik Anggur said...

statement last tu..amboi !!!!

Unknown said...

Fad Ali - hahahaa.. nnti aku letakk..

MR & MRS Makmum - betol ape?.. kan2?

Najwaa Malikk said...

takde nama I? k kita cerai.

Najwaa Malikk said...

nama I takde? kite cerai :/