Kita blogger malaysia!

15 February 2011





sebenarnya aku pernah diajukan soalan oleh blogger-blogger lain seperti "mintak pendapat jap, layout blog aku ok tak?" dan soalan seperti "betul ka ramai tak suka kalau aku letak lagu autoplay kat blog?".. oh! itu perkara biasa bagi aku.. sebab bukan semua orang sependapat.. ada yang kata macam tu dan ada yang kata macam ni.. tapi sebenarnya perbezaan pendapat ini lah yang membuatkan sesetengah blogger mendapat ilham untuk menulis entry, tips, tutorial, dan bermacam-macam lagi.. termasuklah aku.. disebabkan perbezaan pendapat ini juga aku terlintas untuk menghasilkan entry ini..


apa yang korang risau sangat kalau ada sesetengah orang tu tak suka pada style blog korang? pedulikan mereka.. anggap saja mereka "old-fashion".. kah kah kah.. kalau aku ada orang komplen "blog hang simple sangat la.. tak lawa pun" atau "blog hang tak user friendly sangat lah" atau "register la domain .com baru trafik kencang" aku akan jawab simple ja "blog aku ka blog hang?" kah kah kah.. konfem mereka akan menyampah untuk mempersoalkan lagi mengenai style blog korang.. enjoy video ni khas dari tubelawak untuk anda (blogger) semua!! keep on rocking!!





sila like entry ini kalau taknak kena hantuk kepala kat bucu meja!! kah kah kah..


source by http://tubelawak.blogspot.com/2011/02/kita-blogger-malaysia.html

10 Budak Hitam:

~Airieda~ said...

hehehe...btul2 sokong niq...kita adalah apa yg kita fikir..x yah nak risau org lain...kita pemilik blog...kita laa penentu camner blog kita...

hudamcgyver said...

sengett

zikeryhassan said...

lain orang lain citarasa. bila pelbagai baru seronok untuk membuat pilihan

♥ Cik Puan Pinky ♥ said...

yeahhhh!!!
kite blogger malaysia!!!

anyway, comel gile video tu..
like! like! hikhik

Azwa Azee said...

hahahha..

ayat ni best..
"blog aku ka blog hang?"
hahhaah

husna mukhtar said...

suka suka. hehe

muCux said...

laen org laen pendapat
nk ikot smue ckp org nanti kiter yg lingkup
tepuk dada tanya selera :)

Ujang9897 said...

suka2..hehe

Unknown said...

hahahha....tq pada yg komen..vid dia mmg best..hahhaa..last sekali plg best..wkakakkaa...

Sunah Sakura said...

haha! baek! memang menjawab soklan! blog kita sukati kita la kan? :D

hurm...da meleraikan kekusutan di fikiran saya gak ni~ thanks~ ;)