Makwe baru

10 February 2011

Semenjak dua menjak nie, hidup aku berubah habis. Kadang-kadang rasa macam hidup mati balik pun ada. Macam-macam perubahan yang aku lalui..

Kalau dulu, aku makan sorang-sorang xder orang nk teman. Tapi kini makan dah berdua. Apa dia makan, aku makan. Kadang-kadang tu siap bersuap lagi. Kompem perot aku makin buncit nanti...

Kalau dulu aku tak mandi dua hari pun tak ada siapa yang ambil kesah. Tapi sekarang, bangun lambat pun ada orang kejutkan guna SMS ataupun call kadang-kadang time xde kredit pakai "panggilan rindu". Senang cerita, tidur bangun aku sekarang dah cukup teratur dah, tak macam dulu lagi.

Kalau dulu, pergi ke mana-mana, aku pergi seorang diri. Sekali sekala member aku temankan. Tapi sekarang pergi mana pun berdua. Cuma masuk toilet je la sorang-sorang. Kalau masuk berdua karang, apa pula orang kata,hahhaha....

Kalau dulu pandai-pandai jaga hati dan perasaan sendiri. Tapi sekarang kalau merajuk, ada orang pujuk. Boleh la gedik-gedik santai sikit. Tapi kadang-kadang aku pulak kena pujuk dia. Tak apalah, give and take..bru la happy!..

Cakap banyak pun tak guna, tembak pun tak kena. Aku sekarang dah ada makwe. Mintak maaf kepada semua makwe -makwi yang lain sebab dah kecewakan awak orang semua. Jangan tanya siapa, aku kasi letak gambar sebagai jawapannya. Boleh la scroll ke bawah....














































































bawah lagi....nape berhenti?


















































































Tapi dalam mimpi gua jelah........

8 Budak Hitam:

myn :) said...

cun siot ! :D

Syafiq Rosli said...

ceh..lisa gua punye lah..haha

darxniq said...

myn--hahhaha...mekasih!..:p

SR--hahahhaha..ceh..aku pnyer la..

slumberznanie said...

hahhahhaa.... ayat mmg gempaq laaa!!!

darxniq said...

nanie-hahhahahhaha...saje boring2...:p

Ujang9897 said...

tue dlm mimpi..aku betul2

darxniq said...

ujang...aku bukan artis cam ko...:p

afsal_8281 said...

salam ziarah...

mmg nak kene tembak tul la... hehehe

nice blog