Tanda-tanda wanita gersang dengan anda

10 February 2011



1st..hahahhaahhaha..aku nk gelak dulu...tajuk entry cam sengal jer...nih gara2 UJANG ngn BEN la nih..kasi info supaya letak tajuk entry yg bleh wat org tertarik...hahhaha..

hahaha...sebenarnya bukan gersang aku nk gtau..tp sal
Tanda-tanda Wanita Tergoda Dgn Anda....sory wat tajuk gempak..:p

1)"Dia Tidak Senang Duduk"
Sesetengah wanita biasanya akan menunjukkan petanda awal yang tidak begitu jelas dan kemudian mengharapkan anda untuk mengambil alih peranan seterusnya. Jika anda berjaya mengesan petanda ini, hanya sedikit usaha mampu membuahkan hasil kerana ‘pintu’nya telah terbuka untuk anda. Biasanya tanda-tanda awal ini ditunjukkan dengan berjalan mundar-mandir di belakang anda atau tidak sengaja terlanggar bahu sambil menjeling manja. Walaupun dia sekadar mengatakan ‘Maaf!’, itu adalah petanda yang perlu diberi tindakan segera.

2) "Tunjuk Minat"
Sewaktu berbicara dengannya, walaupun anda memperkatakan hal tidak munasabah, dia masih memberi komen membina. Setiap isu yang anda timbulkan mendapat sokongan daripadanya. Sama ada anda memang pandai berbicara atau dia menaruh minat mendalam terhadap anda. Lebih jelas lagi jika dia memainkan rambut sambil tersenyum manja setiap kali berbicara. Jika anda kurang yakin dengan maksud tersirat yang cuba disampaikan, dapatkan pandangan rakan yang ada bersama anda.

3) "Anda Diperkenalkan Kepada Rakannya"
Bermakna anda telah diterima masuk dalam kehidupannya. Salah satu sebab anda diperkenalkan adalah untuk memberitahu rakan-rakannya: ‘Ini aku punya’, dan satu lagi sebab ialah untuk mereka menilai diri anda. Jadi pastikan anda turut mengambil hati rakan-rakannya, namun jangan sampai dia cemburu.

4) "Dia Men'jual' Dirinya"
Jika percakapan atau gerak lakunya menunjukkan seperti dia sedang mempromosikan aset dan kelebihannya, bermakna anda sedang diberi petunjuk jelas olehnya. Secara tidak langsung dia ingin membuatkan anda terasa yang dirinya berbaloi untuk dimiliki.

5) "Bersikap Terbuka"
Biasanya wanita tidak akan mendedahkan terlalu banyak maklumat tentang peribadinya. Hanya jika dia betul-betul berminat dan percayakan anda barulah segalanya akan diceritakan. Anggaplah ia sebagai petunjuk utama tentang keinginannya, terutama jika perihal jenama pakaian dalamnya juga turut diceritakan.WOW!

6) "Membayangi Anda"
Bukan membayangi seperti mengatasi diri anda, tetapi menjadi seperti bayang-bayang anda. Ke mana sahaja anda pergi, pasti dia akan mengikuti anda. Dia juga menunjukkan minat mendalam terhadap percakapan anda walaupun tiada kena mengena dengan dirinya. Dia sebenarnya sedang lemas dengan keinginannya untuk mendampingi anda. Berikan dia ruang untuk menunjukkan kemahuannya agar tidak ‘lemas’ lagi.

7) "Anda Diajak Ke Tempat Lain..."
Dia ingin meluangkan masa yang lebih privasi bersama anda. Mungkin untuk berkenalan dengan lebih lanjut atau untuk meluahkan perasaanya terhadap anda. Kata-kata manis dan bicara anda bukan lagi soal utama baginya. Anda menjadi pilihan utama sebagai teman lelaki baginya.




21 Budak Hitam:

Ujang9897 said...

tajuk aku suci la..hahahahah

wei ramai wanita mcm nie dkt aku..hahaha

darxniq said...

suci la sgt..siap ada gmbar MO...wkakakkaa..

bahaye tuh bro....ko dah nk khwin..ahhaha..kang sekali khwin..4 org..mau meriah x hengat...:p

myn :) said...

muahahaha :D

darxniq said...

myn-hahhaha...gelak eh?

Zetty Fadia said...

hahaha
uisyh3..bwah umur jgn baca

darxniq said...

zety-tajuk jer gempak...

ASaDa RyutaRo said...

tajuk power ni. point last tu dah lain macam je bunyi nya, ajak ke tempat lain.. curious, tempat mana la dipilihnya..

Amira Anorah said...

adehhhh..tu bukan gersang la....=.=

MaiRa QuEeN said...

nice info..tajuk meletup..hahahaha

CWL wanie LovelA said...

hahaha..mst laki ramai kumen this entry teruja nk baca..tau sgt dah ehehhe

Falah Mokhtar said...

aku selalu jumpa yg cmni..buat lek je..tapi dorg gerssang rupenye..huhuh

Ayien Ocaca said...

so gurls....pasni rjin2 la sonbong kan diri k...hehe...
bile kite diam,laki ckp kite sombong...
bile kite cakap, laki judge kite gatai :P

Ayien Ocaca said...

so gurls...pasni rjin2 sombong kan diri k :)
bile kite diam, lki cakpa kite sombong...
bile kite cakap, laki judge kite gatai :)

KyêrulL said...

Perhhhh... kau jangan niQ.. byk perempuan mcm niE dengan aku.. takut aku... xlarat wei.. boleh kawen 4 jer.. yg lebih nak taruk mane der.. rugi rugi HAHAHAH

KyêrulL said...

KAUM ADAM JEMPUT BACA NI! AKU PERTAHANKAN KAUM HAWA.. WEEE :D

http://www.kayif.com/2011/05/gambar-seksi-kerana-seks-hidup-suka.html

shahjiehan said...

ramai tol org pmpn suka entri nih.... hahahaha

amier azrul alias said...

cehh..ggrr
smgt gua terjah..
hoho

Dieyana Stailista said...

...cam nie ea... muafafafafafa

fairuz said...

kadang2 ade gak aku buat macam tu. tapi takde la sampai nak menggoda orang tu. err lelaki mmg maksudkannye ke?

Hanie_Dew said...

yeeeeeeeeeeeee ke??

armiex said...

mcm kenal jer pic model kat atas tu...hahahhaa