Bila Blogger Berangan Nak Kahwin 4

18 April 2011

selamat malam cikgu!!..(gaya upin dan ipin)..^_^

wahhh..bertemu lagi kita ye dalam entry kali ini..huhuh...ermmm1 hari entry luahan hati..skrg kita tengok plak gelagat blogger ini bila bini dia mengamok..hahaha..ada hati nak kahwin 4...1 pon belom termampu nak jage...muahahaha..

KALAU BINI MENGAMUK DAN MEMBALING PINGGAN MANGKUK
Jangan tepis atau elak....apa barang sebaliknya cubalah sedaya upaya sambut dan tangkap,time nihlah pun masanya korang nak tunjukkan bakat terpndam tu.

KALAU BINI MENANGIS SAMBIL MEMBEBEL PASAL SIKAP KORANG YANG MENYAKITKAN HATINYA
Tarik nafas,lepas..tarik nafas,lepas...ulang lapan lagi...hahha..Kemudian mula ketawa,buktikan yang korang bersedia membuatnya gembira tika saatnya berduka nestapa..

KALAU BINI MENGEMAS KAIN BAJUNYA BUBUH DALAM BEG DAN NAK BLAH
Jangan dok rayu-rayu..bini tuh dah nekad campur ngn tensen kali hati panas..jadi tolonglah mana yang paror...tolong ambik dan bubuh kain baju dalam begnya..

KALAU BINI MEMBEBEL TAK BERHENTI
Kalau yang pekak boleh dikecualikanlah...jangan dok membatu katukan diri itu...cubalah menjadi kreatif...korang eh wat muzik latar apa..hahhahhaa..

KALAU BINI BERSIAP LAMA SANGAT
Jangan dok membebel dan membebel dan membebel lagi..hahhaha..Sebaliknya cubalah hidupkan enjin kereta dan tekal pedal minyak kuat-kuat...seminit..dua minit...tida minit blah jer la kalau x kuar lagi..sape suh lambat sgt..hahaha..


15 Budak Hitam:

muhammad iqbal hakimi bin tahir said...

haha..boleh try ni..tp masalahnya aku tak kawen lagi..aku tgu lisa.. =P

mykhalis said...

inilah tips paling khalis berkenan selama ni..hehe

Jom anti PAS!!!??
wanita..menyusahkan?
Ada apa dengan dara

nelly said...

tetiba tak jadik nak kawen ~

tiQz said...

no 3 tu mmg tak bley blah... haha

Ila said...

hahaha...ada hati nampak...

Fakhrul1409 said...

oit!! asal nama aku kne mention tu! Derm! hhahahaha

nuruashia said...

hahaha..xmau kawen ah.

Nurul syahirah (-_-) said...

hahaha.... sangat2 interesting...

aliarosli said...

peh, kalau macam nie gayenye sorang somi

memang si isteri tak jadi nak buat semua tue

BENGANG JE

SM Banjamin said...

hek.. hek.. hek... pandai la ko.... tak boleh jadi calon adik ipar sungguh... hek hek hek....

risa said...

imaginasi tu mak aihhhh

Izamir Ridzwan said...

cian fakhrul

noorae said...

erk..mcm tu plak =.="

Arya Putra said...

comelnya bentuk tempat komen ko ni..hehehe..

darxniq said...

Arya Putra
jeles la tuh..ahhahaha...