Inilah namanya persahabatan...tolong menolong sesama blogger..

12 April 2011



Assalamualaikum dan selamat sejahtera pembaca blog aku yang setia chewah ada ke pembaca? aku pun tak tahulah kan, neway aku nak mintak tolong kat sesiapa saja yang sudi untuk mendermakan UNDI kepada 2 orang sahabat aku ni. UNDI apa? undi untuk header mereka Jom Jom.





INI CALON UNTUK 
*HEADER BLOG LELAKI PILIHAN*
Erti Kehidupan


INI CALON UNTUK 
*HEADER BLOG PEREMPUAN PILIHAN*
Sunah Suka Sakura dot com


Untuk mendermakan UNDI korang kepada mereka berdua ni 
Undi ikut nama yang diberikan ya, yang warna MERAH tu nama mereka dalam undian tu.


Buat baik kat orang jangan mengharapkan apa² balasan insyallah kelak ada yang akan berbuat baik kepada kita. So buat apa²pun hati kasi ikhlas ya. Jom kita tolong mereka, oh diorang pun tak paksa aku buat benda ni, cuma nak tolong je. ^.^
 
coretan niq : aku mls nk taip..so aku copy paste dari syg aku nih..

3 Budak Hitam:

Sunah Mohammad said...

ahahaha~ copy paste betul ni...terima kasih niq!

Orang Kampung said...

ok niq.. dh undi.. mcm nk mngundi pilihanraya pulak.. hahaha..

boleh menang dh ujang tu..
Sunah no 3.. tapi duk belakang tak semstinya kalah..

smoga brjaya..

risa said...

dua2 pon saye dah undi!! hehehe