Kaum Lelaki! Jangan tertipu di FB!

03 May 2011

selamat malam....ehem2...wah..tajuk...jangan tertipu...erkkk..tertipu apa eh??...hahahhaa...ni haaa....macam yang pernah kita tgok dalam FB...kebanyakkan gadis2 suka ambik pic dari atas la..ambik pic dari sebelah la..dan macam2 lagi la...

tp korang tahu x bentuk badan asal mereka..hahahhaa..nih aku sertakan gmbar mereka...tp bukan gmbar budak2 melayu la..kang kalau aku letak..x pasal2 lak aku kena maki nnti...











31 Budak Hitam:

KyêrulL said...

omai omai omai HAHAHAHAHA gilalah.. aku lari dulu tengok gmbr niE HAHA

Fifyjammieasbim said...
This comment has been removed by the author.
Maya said...

hahah. bunyi macam dah prnh trsangkut je dgn one of them~ :p *naseb kamu lah wahai kaum adam ! keh3x

Fifyjammieasbim said...

tak bek uh weyh . bukan ape..aku pon gemuk n agak terasa entry ini dan..aku tak pernah sorok gmbr full aku jugak..tapi agak2 la..setiap manusia ade kurang n lebih nya..tak bek la k ?? maaf kalau serbu jew ^_^ sensitif :) hati wanita kan :))

zaMir said...

menakutkan...hahah

Browacana said...

ni yang rasa nak tutup fb nih...hahaha

muhammad iqbal hakimi bin tahir said...

hahaha..laaariiikkkk

Aini Sastra said...

hahahah, lucu.. kasian

Unknown said...

@Fifyjammieasbim
sy x kata kat awak..sy kate kat diorang....

macam awak..xpe..awak sendiri kate yang awak letak gmbar full...so xyah la terasa...

cube tgok pic last tuh..x gemuk pon..bukan nak kondem sape gemuk sape x...

ermm..

mizayusof said...

gambar semua ngetop habis. HAHAHA

Fifyjammieasbim said...

its oke just bgthu jew kan =)) adat la yg kuar negara tu kan nak HOT xD so mesti kena tipu2 kan =) haha ;p
jgn igt fify marah aw :) hati wanita sensitif sikit kan tape ok la :))

aliarosli said...

huhuhuhuuh, saya comel dan tetap comel

My MiRa said...

sebenarnye mira gemukkkkkkkk gemuk macam ape ntah.......haaaaaa sila jangan kawan ngan miraaaa hahaha

Aunty P :) said...

ahhaha y last tuh bes !

c-tea said...

ai..bunyik macam lelaki mesia ni suke add pada perempuan yang cantik je..ai..terkantoi sudah..tajuk 'tertipu"..macam kaum adam add perempuan kerana rupa je erk??hehe...dah tau keadaan sebenar,terus larikkk??.

Anonymous said...

ngahaahhahaahha

Senduduk Kuning said...

thanks darnixq...myb saudari fifyjammieasbim sudah slah pham je tu...tapi pape pun kita kne berhati2 dgn semua ni...

Anisa Hang Tuah said...

erk...seksi dan menakutkann

KyêrulL said...

WeeEeeee!! :D

vampire's lovex said...

hahahaha tak blahhhhhh

Ze_Mhis said...

oooooo.. sensitip ni kalu komen. tapi memang gamba boleh menipu kan? osama pun kene edit....



terbaru: KONDOM ITU BUKAN UNTUK DIMAKAN

Muhammad Khairul Fahmi said...

wooooo....

akid azami said...

kanina!! Hahahak tak leh blah wei!!! :D

Puteri Iqa Izyan said...

huaaa.. makkkkk..
sentap~

dah la profile picture nmpk separuh je.
bdn mcm tong. haha

Bitt (double IS) said...

yg last sekali tu memang tak boleh bla..akakkakakka

http://b1tt.blogspot.com

Jemari MonteL said...

setuju ngan c-tea... asal nampak lawa jek baru nak add... dah tertipu baru nak larik??? adehh...

JM pon debab... tp yg pasti ai love myself... tak terase pon ngan entri nih tp sian jek pada gal2 yg takde keyakinan diri... hehehehehehe..

ps : konpinden dengan diri kamoo...itu lebih baek.. :D

xcyber said...

nape x warning kat kaum pempuan gak?
erm aku ni gemok sbnarnya
cam ape ntah..so pempuan2 jgn dekati aku ;P

Orang Kampung said...

hahaha.. tertipu slalu aku.. kna brhati hati

Cik Pulau said...

errrr... terdiam seketika tengok gamba2 neh..hahaha

qucachahir said...

malang nye tak dew fb dah..hehe..

Alin said...

ohoi! :D