Puan Pandai Main Seks?

04 May 2011


Seorang lelaki menghampiri rumah jirannya dan mengetuk pintu...

Ketika wanita muda tuan rumah itu membuka pintu..lelaki itu bertanya... "Cik Puan... adakah cik puan pandai bermain seks?"

Kerana terkejut... wanita muda itu menghempas pintu rumahnya dengan perasaan marah... Namun, lelaki itu tetap mengetuk pintu rumah tadi dan bertanyakan soalan yang sama. Kali ini wanita muda itu menjerit sekuat hati sambil mengusir jirannya yang tidak senonoh itu...



Malamnya.. wanita itu telah menceritakan kejadian memalukan siang tadi kepada suaminya. Suaminya berjanji akan menunggu lelaki biadap itu keesokan harinya jikalau dia datang lagi.

Ternyata benar... keesokan harinya lelaki yang sama datang lagi dan mengetuk pintu. Wanita itu segera membuka pintu sementara suaminya bersembunyi sambil memegang senapang...

Lelaki itu terus bertanya.."Cik Puan... Cik Puan ni pandai tak main seks?"

"Mestilah pandai.. kenapa encik bertanya soalan ini?" jawab wanita itu dengan berani...

"Baguslah kalau pandai... " kata lelaki itu... "Kalau begitu.. puaskanlah suami cik puan dan beritahu dia supaya menjauhi isteri saya!!!"

21 Budak Hitam:

Cik Leen said...

erkkk..~

aliarosli said...

hahhahahah, siot je
kan dah kantoi

eddin93 said...

akhir nya laki si bini uh main ditembak oleh bini selepas mendapat tahu berita itu :P hahahaa

pRiNCe said...

apesal entry same cam aku jew..hahaha

Si Nuansa Eyqin said...

errkkk. gulp. telan air liut sat. tgok dashboard ada tjuk gini, terus laju tgn buka. keh keh keh.

risa said...

mak aihhhh?????

kucarkacir said...

hahaha..
terbongkar rahsia laki puan tu..

♥sophie♥ said...

giler -.- haha

darxniq said...

@pRiNCe
erkk..same ker??hahahhaa..nih aku ambik dari forum..

KyêrulL said...

HAHAHAHAHAHAHA.. mengong..

nur athirah said...

errr ??

hahaha XD

jht ohh !!

~...AmALinA....~ said...

HOH??? camni pon ada...=p

Puteri Iqa Izyan said...

hahahaha ^_^

Muhammad Helmi said...

ingat apa la tadi...
apa2 hal pun best!!!


Jemput Datang Ke Blog Saya

aNiss :):) said...

hahaha =) suami curang!!!

Rozuan Ismail said...

haha..memang kena terajanglah laki tu kan..kantoi beromen ngan bini org.

Orang Kampung said...

hahaha lawak cita ni..

x smpat aku nk msuk dlm blog aku..
wlupun dh bca, tapi mmg lawak nya x ilang

fasya said...

mesti laki puan tu dah tembak diri dy sendiri..huhu

hazim990 said...

kelakar..ada mcm ni..ni msti pahni gaduh2x..

amirnawawi said...

ha3..ni kes makan luar nih

riffzam said...

haha.terbaik lah!hehe. :)